politycznie ekstatyczna komunikacja :)

1. Data: 2008-05-28 15:07:19

Temat: politycznie ekstatyczna komunikacja :)
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarosław Kaczyński (27 września 2005 r.): - Kandydatem na premiera,
który jest całkowicie kompetentny i przygotowany, jest Kazimierz
Marcinkiewicz. To człowiek, do którego mamy stuprocentowe zaufanie.

Jarosław Kaczyński (21 marca 2006 r.): - Marcinkiewicz jest oceniany
dobrze i nie ma takiego planu, że miałby ustąpić i być przez kogokolwiek
zastępowany.

Jarosław Kaczyński (8 lipca 2006 r.): - Jestem dumny, że miałem udział w
tym, że Marcinkiewicz został premierem.

Lech Kaczyński (10 lipca 2006 r.): - Podziękowałem premierowi za bardzo
dobre wyniki w rządzeniu przez osiem i pół miesiąca. Mam dziś podstawy,
by przyjąć dymisję.

Jarosław Kaczyński (30 lipca 2006 r.): - Nie będę krytykować mojego
poprzednika. Działał w trudnych okolicznościach i dużo zrobił.

Lech Kaczyński: (27 maja 2008 r.): - Kazałem wyrzucić Marcinkiewicza z
rządu.

http://wiadomosci.onet.pl/1757195,11,item.html

--
http://dokad.prowadzi.patrz.pl
tren hakker, tre Niro, t-ster

trener is nimi mnogoe smog sdelat'
trener is igracima
trener is kentakija
trener is šefom
trener is herr andrej pomahae
trener is
trener is´dzia bob mohylew na klaczy

sygnaturka moze mieć maksymalnie 4 wiersze, to co widzisz powyżej, to po
prostu kilka sygnaturek.

2. Data: 2008-05-28 15:09:43

Temat: Re: politycznie ekstatyczna komunikacja :)
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> Jarosław Kaczyński
> Jarosław Kaczyński
> Jarosław Kaczyński
> Lech Kaczyński
> Jarosław Kaczyński
> Lech Kaczyński

dałem się trochę w maliny wpuścić.
na pierwszy rzut oka myślałem że tacyty pochodzą od jednego kaczora.
w przypadku dwóch kaczorów, nie widzę już tej ekstazy... :)

3. Data: 2008-05-28 15:17:23

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

> dałem się trochę w maliny wpuścić.
> na pierwszy rzut oka myślałem że tacyty pochodzą od jednego kaczora.
> w przypadku dwóch kaczorów, nie widzę już tej ekstazy... :)

Jestem przekonany, że Jarosława mieszającego Kazimierza z błotem po czasie
(i przepisującego historię) też dałoby się znaleźć.
On też ma to we krwi.

DG

4. Data: 2008-05-28 15:23:13

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:

> Jestem przekonany, że Jarosława mieszającego Kazimierza z błotem po
> czasie (i przepisującego historię) też dałoby się znaleźć.
> On też ma to we krwi.

no dobra dobra, to niech sie wysilą w onecie, a nie taki bullshit
sprzedają. dupki żołędne.

5. Data: 2008-05-29 12:25:51

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@p...pl> wrote in message
> [...]

Wlasnie, to Jaroslaw i Lechu.

Prawda jest taka ze to Marcinkiewicz i to ostatnio zaczal mocno atakowac
Jarka.
Wrecz chamsko, "niesiołowsky style".

Nie wiem, byc moze za kulisami nie rostali sie najlepiej, ale Jarek zawsze
pozytywnie
mowil o Marcinkiewiczu. Natomiast Marcinkiewicz bardzo stracil w moich
oczach,
to on rozpaczął tą wojenkę.
Duch

6. Data: 2008-05-29 12:59:14

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A w moich zyskał.

To było do przewidzenia, było tylko kwestią czasu kiedy
przestaną się rozumieć z kierownictwem PiS...
bo od początku tam nie pasował.

Tak samo zresztą jak np Dorn, Kaczmarek, czy nawet Jurek.

Co ich łączy?
Za dużo myślą sobie w porównaniu z innymi pisiorami. ;)

PiS się krystalizuje i to mnie cieszy, a dla nich jest korzystne.
Może smucić klimat w jakim ta krystalizacja zachodzi...
ale czegóż wymagać od PiS?

Jaki "PIS" jest każdy wszak widzi...
albo może zobaczyć jak/jeśli tylko otworzy oczy. ;D

--
CB

7. Data: 2008-05-29 13:17:59

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zresztą tak samo jak Rokita po odejściu z PO.
Też tam nie pasował.

Na szczęście Maria ma Nelly która z kolei ma jaja, bo inaczej
to tkwiłaby tam bidula jeszcze nie wiadomo jak długo. ;)

--
CB

>A w moich zyskał.

Teoretycznie...