dla cbneta

1. Data: 2008-05-28 13:52:13

Temat: dla cbneta
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

właśnie rzuciło mi się do oczu

ziemkiewicz:
"ludzie katujący dzieci łamią także obecnie obowiązujące prawo i
policyjne ściganie normalnych rodziców za wymierzenie dziecku klapsa na
postępowanie degeneratów nie ma żadnego wpływu"

http://blog.rp.pl/ziemkiewicz/2008/05/27/odwracanie-
uwagi/

--
http://dokad.prowadzi.patrz.pl
tren hakker, tre Niro, t-ster

trener is nimi mnogoe smog sdelat'
trener is igracima
trener is kentakija
trener is šefom
trener is herr andrej pomahae
trener is
trener is´dzia bob mohylew na klaczy

sygnaturka moze mieć maksymalnie 4 wiersze, to co widzisz powyżej, to po
prostu kilka sygnaturek.

2. Data: 2008-05-28 14:15:21

Temat: Re: dla cbneta
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 28 Maj, 14:52, tren R <t...@p...pl> wrote:
> [...]
> policyjne ściganie normalnych rodziców za wymierzenie dziecku klapsa na
> postępowanie degeneratów nie ma żadnego wpływu"

Lubię słuchać i czytać Ziemkiewicza.
Także i to - zgodne z tym, co myślę, choć sorry, nieco z innej beczki
sobie pozwalam:

http://blog.rp.pl/ziemkiewicz/2008/05/11/kulturnyj-n
arod/
"Kulturnyj narod
Czołgi, bombowce, helikoptery, rakiety balistyczne krótkiego i
dalekiego zasięgu - niech nikt nie ma wątpliwości, Rosja ma czym
obronić swą mocarstwowość.

Szeregowi Rosjanie mogą zdychać z głodu, mogą żyć w ziemiankach i mieć
jeden kibel na cztery rodziny, ale na to, by w rosyjskich arsenałach
nie zabrakło nieprzebranej liczby tanków, myśliwców, głowic jądrowych,
kawitacyjnych torped, jakich nikt inny na świecie nie ma - na to ruble
zawsze będą. Szeregowi Rosjanie mogą być wyzyskiwani jak
średniowieczni przypisańcy i na każdym kroku upokarzani przez byle
czynownika, byle milicjanta, o wielmożach z gangsterskimi i partyjnymi
koneksjami już nie wspominając - ale nie będą sobie o takie drobiazgi
krzywdować, dopóki wiedzą, że ich władca ma czym zmiażdżyć każdego,
kto chciałby Rosji zagrozić. I że nie zawaha się tego uczynić, zanim
jeszcze takiemu komuś błyśnie w głowie myśl, by na matkę Rosję
podnieść rękę. Rosjanom obiecano, że w 2020 r. znowu będą zdolni
rozpirzyć cały świat i wszystkie narody znów będą się trząść przed
nimi ze strachu - i Rosjanie chętnie się temu wielkiemu celowi
poświęcą, z cierpliwością owych dziesiątek tysięcy mużyków, których
kazał wdeptać w ziemię Piotr I, aby pośród błocka zbudować na nich
bazę dla największej na Bałtyku floty wojennej, a przy okazji i swoją
stolicę.

Bo Rosja taka jest, inna być nie chce - i dobrze, bardzo dobrze, że
odstawiając podobne widowiska jak w ostatni piątek, od czasu do czasu
o tym przypomina. Niech świat ogląda te tłumy doznające zbiorowych
orgazmów na widok pancerzy i luf, niech słucha porykiwań, jakich w
jego cywilizowanych częściach nie słyszano od czasów niemieckich
parteitagów. Żadne wszak gadanie, zwłaszcza polskie, nie ma w
dzisiejszym świecie takiej siły jak obraz."

Taką Rosję znam, widziałam, takich ludzi poznałam.

3. Data: 2008-05-28 14:39:06

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Brednie mitomana.
Trudno polemizować z "widzimisię" kogoś kto uwielbia stawiać prywatne
hipotezy w randze dogmatów, na których nastęnie opiera się w swoich
śmiałych, kategorycznych stwierdzeniach, oczekując od _wszystkich_
podzielania wiary we własną nieomylność i sensowność takiego działania,
więc zostawiam to innym.

Niemniej IMHO tolerancyjny, miłosierny klimat społeczny, u podstaw
którego snuje się kulturowy wzorzec patrialchalnej [katolickiej]
nieomylności
z mandatem [religijnym] do łamania praw jednostek dla ich bardzo
specyficznie pojętego "wyższego dobra", co najmniej zachęca do
ekstremalnych postaw.
Ta zależność przekłada się na wiele aspektów codzienności, w których
stałym elementem staje się orientacja na obojętność wobec róznych
form agresji, jeśli występuje pod szyldem "prawicowej_edukacji" oraz
nie pozostaje się jej celem.

Ryba zawsze psuje się od głowy [a nie odwrotnie].
Nie przekonuje mnie argument w stylu: skoro głowa jest popsuta tylko
trochę, to ryba jest zdrowa i świeża.
Ta ryba IMHO _w całości_ cuchnie i aby coś sensownego z tym
smrodkiem zrobić, trzeba w całości wymienić głowę...

co notabene potwierdzają doświadczenia innych państw w tym zakresie.

Tyle na temat "prawości i sprawiedliwości" w odniesieniu do "edukacji"
dzieci poprzez ich bicie.

--
CB

4. Data: 2008-05-28 14:45:54

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@p...pl> wrote in message
> [...]

czytalem juz.

Ta niby toska o dzieci, taka telewizyjna troska, ktora zabrania dawac nawet
klapsa -
ona zupelnie mija sie z celem!

Jezeli jest kampania "nie dawac klapsa" to trafi ona do rodzicow ktorzy
ktorzy martia sie o swoje dzieci,
o to co sie z nimi dzieje. Czyli do dobrych rodzicow.

I to wlasnie oni, zastanawiajacy sie rodzice, zastana obciazeni wina za tego
klapsa.

Natomist ta telewizyjna kampania zupelnie nie trafi do rodzin gdzie jest
przemoc na dzieciach. Nie trafi bo ... patalogiczny rodzic jest m.in.
dlatego patologiczny,
ze nie przejmuje sie za bardzo znecajac sie nad dzieckiem. I taki rodzic nie
przejmie sie
rowniez ta "ant-klapsianą" kampania.
Inna sprawa ze taki rodzic sam ma czesto ogromne klopoty ktore w ten sposob
sie
uzewnetrzniaja - wlasnie w postaci znecania nad dzieckiem.

Powiem wiecej - ta anty-klapsiana kampania to kapmania oderwanych od
rzeczywistosci
naiwniakow. Takich naiwniakow tez trzeba demaskowac tak samo jak patologie
wzgledem dzieci.

Pozdrawiam,
Duch

5. Data: 2008-05-28 14:59:50

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:

> [...]
> Ta ryba IMHO _w całości_ cuchnie i aby coś sensownego z tym
> smrodkiem zrobić, trzeba w całości wymienić głowę...

z twojej "diagnozy" wynikałoby, że ja również napierdalam w moje dzieci
czym popadnie. ryba wszak cuchnie po całości, tak?

6. Data: 2008-05-28 15:01:17

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch pisze:

> [...]
> dlatego patologiczny,
> ze nie przejmuje sie za bardzo znecajac sie nad dzieckiem. I taki rodzic nie

no dokładnie tak bym to widział.
załatwianie problemu od dupy strony.
dokładnie jak z aborcją.

7. Data: 2008-05-28 15:13:24

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

> [...]
> policyjne ściganie normalnych rodziców za wymierzenie dziecku klapsa
> na postępowanie degeneratów nie ma żadnego wpływu"
[...]

Trochę zbyt kategoryczne, ale ogólnie chyba słuszne.

A z tym biciem jest tak: na pewnym wysokim poziomie ogólności i pojedynczy
klaps, i lanie pasem, sznurem od żelazka, czy bicie dziecka pięścią są tym
samym (nazwijmy je np. naruszeniem godności dziecka), ale na niższym
poziomie ogólności pojedynczy klaps (np. w celu przerwania histerii) a
lanie/bicie pięścią itp.to zupełnie różne zwierzątka.

(Czytaj ostrygo).

DG

8. Data: 2008-05-28 15:18:20

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodziło mi o system prawny, który dopuszcza "edukację" poprzez
znęcanie się fizyczne i psychiczne nad dziećmi.
Przykład: jeśli miliony osób od czasu do czasu całkowicie bezkarnie
tłucze swoje dzieci w ramach "zdrowej" edukacji, to czegóż można
oczekiwać od jednostek patologicznie agresywnych, dla których
sposobem na odreagowanie stresu w pracy jest np p*cie dzieckiem
zbyt glośno bawiącym się w sąsiednim pokoju o ścianę?

W tym sensie uważam, że nie przymykanie oczu na jedno podnosi
skalę zjawisk skrajnie patologicznych w tym zakresie, bo w jednym
i drugim wypadku mamy do czynienia z łamaniem praw dzieci
poprzez:
A) odbieranie im godności, oraz
B) dewastację ich psychiki,

czego widocznym na zewnątrz przejawem jest np ich brak pewności
siebie, który dla mnie jest synonimem patologizacji procesu
wychowawczego, a nie jego wzbogacenia, czy rozszerzenia o formy
akceptowalne i usprawiedliwiane społecznie w całości (jak chciałby
w swojej naiwności RZ) lub częściowo do czego nawet zwolennicy
"kar cielesnych" nie chcą się już przyznawać.

Czyli albo uważasz coś za szkodliwe, albo za nieszkodliwe - inne
opcje istnieją w teoriach mitomanów IMHO.

9. Data: 2008-05-28 15:22:25

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:

> [...]
> na niższym poziomie ogólności pojedynczy klaps (np. w celu przerwania
> histerii) a lanie/bicie pięścią itp.to zupełnie różne zwierzątka.

a mogę ja? :)

ja tam walę po łapach jak dłubią w nosie. wychodzi na to że i po nosie
się im wtedy dostaje. czy za to już bym poszedł siedzieć wg cbneta?

a nawet jakbym dawał klapsa siarczystego - jednego dziennie, dla zasady.
i matka też. i poszlibyśmy do kicia - to dla dzieciaków będzie lepiej
jak se w ośrodku wychowawczym posiedzą na czas wymierzania kary dla
rodziców?

10. Data: 2008-05-28 15:25:40

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

[...]
> ja tam walę po łapach jak dłubią w nosie. wychodzi na to że i po nosie
> się im wtedy dostaje. czy za to już bym poszedł siedzieć wg cbneta?

po łapach mi się nie podoba

> [...]
> zasady. i matka też. i poszlibyśmy do kicia - to dla dzieciaków
> będzie lepiej jak se w ośrodku wychowawczym posiedzą na czas

dawanie klapsa dla zasady też

a gdybyś dostał np. grzywnę 2000 zł?

dg

Groteska
Tiaaaa... to komu jeszcze pomnik?
"Duma wariata"
kto z was przyjąłby do pracy osobę leczoną psychiatrycznie?
racja rządzi