dla cbneta

11. Data: 2008-05-28 15:27:34

Temat: Re: dla cbneta
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:

> po łapach mi się nie podoba

za dłubanie w nosie po dupie? nielogiczne :)

> a gdybyś dostał np. grzywnę 2000 zł?

a gdybym nie miał z czego zapłacić?

--
http://dokad.prowadzi.patrz.pl
tren hakker, tre Niro, t-ster

trener is nimi mnogoe smog sdelat'
trener is igracima
trener is kentakija
trener is šefom
trener is herr andrej pomahae
trener is
trener is´dzia bob mohylew na klaczy

sygnaturka moze mieć maksymalnie 4 wiersze, to co widzisz powyżej, to po
prostu kilka sygnaturek.

12. Data: 2008-05-28 15:30:15

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

[...]
> za dłubanie w nosie po dupie? nielogiczne :)

po niczym
wystarczy perswazja :)

[...]
> a gdybym nie miał z czego zapłacić?

to praca w domu dziecka po godzinach
albo wyrywanie krzaczorów

dg

13. Data: 2008-05-28 15:34:24

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodziło mi w tym o system prawny, który dopuszcza "edukację"
poprzez znęcanie się fizyczne i psychiczne nad dziećmi...
ale również o akceptację dla stosowania form agresji i przemocy
wobec dzieci.

Przykład: jeśli miliony osób od czasu do czasu całkowicie bezkarnie
tłucze swoje dzieci w ramach "zdrowej" edukacji, to czegóż można
oczekiwać od jednostek patologicznie agresywnych, dla których
sposobem na odreagowanie stresu w pracy jest np p*cie dzieckiem
zbyt glośno bawiącym się w sąsiednim pokoju o ścianę?

W tym sensie uważam, że przymykanie oczu na trochę-patologię
w jednym podnosi skalę zjawisk skrajnie patologicznych w drugim.

Poza tym jedno i drugie sprowadza się do jednego: "edukacja"
dzieci poprzez agresję i przemoc, oraz w obu tych wypadkach
mamy do czynienia z łamaniem praw dzieci poprzez:
A) odbieranie im godności, oraz
B) dewastację ich psychiki.

... czego widocznym na zewnątrz przejawem jest np ich brak
pewności siebie, który dla mnie pozostaje oznaką patologizacji
procesu wychowawczego, a nie jego wzbogacenia, czy rozszerzenia
o formy akceptowalne i usprawiedliwiane społecznie w całości (jak
chciałby w swojej naiwności RZ) lub częściowo (do czego nawet
zwolennicy "kar cielesnych" nie chcą się już przyznawać).

Innymi słowy: albo uważasz coś za nieszkodliwe albo szkodliwe.
Pozostałe opcje istnieją tylko w teoriach mitomanów IMHO, oraz ludzi
zdolnych przyjmować ich zapewnienia, że "rybka co prawda jest
trochę-jakby-zepsuta, ale poza tym jest całkiem zdrowa i świeżutka ".

--
CB

14. Data: 2008-05-28 15:36:38

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:

> po niczym
> wystarczy perswazja :)

po prostu musisz sobie to wyobrazić.
wieczór jak co dzień - czytam dzieciakom książkę.
ostatnio "gałka od łóżka" mary norton - nawiasem mówiąc przecudownie
zajebista rzecz. specjalnie kupiłem na allegro starą, bo to już dla mnie
był w sumie prezent :)
więc - czytam i czytam, dzieciaki zasłuchane siedzą, leżą na lóżkach
i co robią machinalnie...? ano dłubią sobie w nosach, a następnie w
najlepszym wypadku i baaaardzo rzadko, szukają chusteczki, by umieścić w
niej swoje znaleziska. przeważnie jednak znaleziska wędrują na pierwszą
napotkaną przez palec rzecz. zwykle rama od łóżka, szafka lub pościel.
po wyładowaniu towaru, koparka zagłębia się w czeluść i procedura się
powtarza. na dobrą sprawę, nie wiem skąd tam tyle tego stuffu?
ale - powtarzam - wyobraź to sobie...
każdego wieczora TO SAMO...
perswazja?! taa.....
więc... zacząłem walić po łapach.

skutek jest taki, że odwracają łepetyny i dłubią.
no i przynajmniej tego nie widzę :)))

e tam, bez sensu.
dopiero bym się na nie wkurwił :)

15. Data: 2008-05-28 15:41:13

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

> zacząłem walić po łapach.

nie podoba mi się to

podniesiony głos też nie działa?
uroczysta obietnica kary też nie?
[...]

> e tam, bez sensu.
> dopiero bym się na nie wkurwił :)

zaiste jesteś zepsutą rybą :)

dg

16. Data: 2008-05-28 16:58:02

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:
> tren R<t...@p...pl>

> nie podoba mi się to
>
> podniesiony głos też nie działa?
> uroczysta obietnica kary też nie?

czy ty aby nie przesadzasz?
podniesiony głos i kara za dłubanie w nosie?
to idealna sytuacja na trzepnięcie po łapach właśnie.

ciekawe odkąd sie zepsułem :)

--
http://patrz.pl/trener
Jadwiniu! Proszę natychmiast rozwiązać tatusia i przeprosić!

17. Data: 2008-05-28 17:02:42

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

[...]
> czy ty aby nie przesadzasz?
> podniesiony głos i kara za dłubanie w nosie?
> to idealna sytuacja na trzepnięcie po łapach właśnie.

nie podoba mi się trzepanie po małych łapkach

miałem na myśli recydywistyczne, chroniczne dłubanie

DG

18. Data: 2008-05-28 17:08:36

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Don Gavreone pisze:

> nie podoba mi się trzepanie po małych łapkach

wolisz krzyczenie do małych uszek?

> miałem na myśli recydywistyczne, chroniczne dłubanie

no właśnie. po kim to mają cholera?
sąsiad coś dłubie w ogródku co chwila...

19. Data: 2008-05-28 17:18:38

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> ja tam walę po łapach jak dłubią w nosie.

A dlaczego walisz po łapach? Nie wystarczy im tej ręki odsunąć od
nochala z odpowiednim komentarzem? Ja _tak_ właśnie robię i moja córa
nie dłubie raczej. No i sama też nie dłubię, przynajmniej przy niej, od
tego zaczęłam. :-)

Ewa

20. Data: 2008-05-28 17:21:41

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> powtarza. na dobrą sprawę, nie wiem skąd tam tyle tego stuffu?

Dzieciom trzeba nosy czyścić, przynajmniej do pewnego wieku. Nic
dziwnego, że dłubią, skoro mają syf w nosie. Jak mają oddychać do
diaska? A Ty je jeszcze walisz po łapach! Nosy im wyczyść! Ja swojej
czyszczę nos - czasem starczy jakąś solą fizjologiczną, czasem sama jej
dłubię patyczkami higienicznymi.

Ewa

Groteska
Tiaaaa... to komu jeszcze pomnik?
"Duma wariata"
kto z was przyjąłby do pracy osobę leczoną psychiatrycznie?
racja rządzi