Wali mi się...

1. Data: 2008-05-29 18:55:16

Temat: Re: Wali mi się...
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Czemu pytasz? - opalałam się przed południem, przed godziną podałam obiad,
> teraz odpoczywam/y po nim (tort orzechowy był na deserrrr... - nie no, aż
> tak to nie, nie pieklam dziś tortu - od siostry dostałam wielki kawał).
> A co???

bo tak rzuciłem okiem i zdaje się, że z dwóch ip nadawałaś.
ale nie albasani.

--
http://patrz.pl/trener
Jadwiniu! Proszę natychmiast rozwiązać tatusia i przeprosić!

2. Data: 2008-05-29 23:24:49

Temat: Wali mi się...
Od: "Kalinka" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Wali mi się wszystlko na głowe nawet nie mam z kim o tym pogadać. Za dwa
miesiące nie mam gdzie mieszkać - właściciel nie przedłuzył umowy. Mój maż
za granicą. Moje dziecko złamało obojczyk. Moja matka wyzywa mnie od
złodziejek. Stara sprawa. Poprostu napatoczyłam się jej, kiedy wydało się,
że moje siostry ją oszukały z powodu pieniędzy. Gdy dzwonie do męża i podaje
mu koszty mieszkań, miejsca, co trzeba załatwić to on zamyka się w sobie i
nawet nie zadaje pytań. Bo jest daleko, bo nie jest "obyty", bo nie wie co i
jak. Mam dość!!! Moje siostry sumienie mają czyste bo przeprosiły matke.
Przeprosiły bo jedna by nie dostała pieniedzy na wesele, a druga nie miałaby
przepisanego mieszkania po mamie. Szlak by to. Moja matka nigdy mi nie
okzaywała czułości, i cały czas wini mnie za jej żale i przykrości. To ja
jestem wszystkiemu winna, że tata ja oszukiwał i zdradzał. No pewnie, że nie
jest to miłe, ale mojej matce niczym się nie dogodzi i ciagle jej coś nie
pasuje. Zapytała mnie czy przyjade na dzien dziecka, bo ona nie lubi do mnie
jeździć. Bo jej się nie podoba, że mieszkam w takim miejscu, gdzie mieszkają
żule. Czasem mam ochote z tym wszystkim skończyć. Nie wiem, w którą stronę
pójść. Samej życie nie jest łatwe i czasem ( dla mnie zbyt czesto) muszę się
poniżyć i prosić o pomoc siostre, która jak patrzy na mnie, że jestem sama z
dzieckiem to się cieszy, że nie poepłniła tego błedu co ja (jej zdaniem
błedu). Sama z dzieckiem. Zimą był koszmar, gdy mały chorował i ja,a do tego
mamy piece (przynoszenie wegla itd.). No moja mama nie przyjedzie bo jej się
nie podoba. Nie wiem czy to ja popełniam błąd, że wogóle prosze ją o pomoc,
by u niej pomieszkać. Gdy mi nie raz pokazywała, że to nie moje mieszkanie,
nawet jak nie byłam jeszcze męzatką. Nawet nie miałam "psychicznie" pokoju
wszytko to było jej i tylko jej. Dlatego za wszystko ją trzeba przepraszać.
Jestem wsciekła, bo zniszczyła mi psychikę i ciagle wraca do starych spraw,
kiedy chciałam jej wybaczyć. Wiem, że zagmatwane, to może, ale musiałm o tym
napisac, bo naprawdę nie mam z kim o tym pogadać.

Kalinka

3. Data: 2008-05-30 07:59:48

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesteś "średnia" między siostrami?

--
(tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz, -ii-> -i)
Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,

4. Data: 2008-05-30 08:06:34

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kalinka pisze:

> Wali mi się wszystlko na głowe nawet nie mam z kim o tym pogadać.

cześć kalinka
czy "stać cię" na całkowitą zmianę otoczenia?
wydaje mi się, że w twojej sytuacji, zdrowo by się było od tego
wszystkiego oderwać.

--
http://dokad.prowadzi.patrz.pl
tren hakker, tre Niro, t-ster

trener is nimi mnogoe smog sdelat'
trener is igracima
trener is kentakija
trener is šefom
trener is herr andrej pomahae
trener is
trener is´dzia bob mohylew na klaczy

sygnaturka moze mieć maksymalnie 4 wiersze, to co widzisz powyżej, to po
prostu kilka sygnaturek.

5. Data: 2008-05-30 09:41:00

Od: Sky <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R napisał(a):

> cześć kalinka
> czy "stać cię" na całkowitą zmianę otoczenia?
> wydaje mi się, że w twojej sytuacji, zdrowo by się było od tego
> wszystkiego oderwać.

Jak by ją było "stać" na zmianę...nie pisałaby...

6. Data: 2008-05-30 09:46:38

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:

> Jak by ją było "stać" na zmianę...nie pisałaby...

niekoniecznie.
kwestia podsunięcia pewnego rozwiązania.

apage!

7. Data: 2008-05-30 09:55:43

Od: Sky <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R napisał(a):

> niekoniecznie.
> kwestia podsunięcia pewnego rozwiązania.

Zamiast podsuwania "dobrych rad" wolałaby
zapewne żeby ktoś napisał: "przyjeżdżaj".

> apage!

Sam sie...

8. Data: 2008-05-30 09:57:26

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sky pisze:

> Zamiast podsuwania "dobrych rad" wolałaby
> zapewne żeby ktoś napisał: "przyjeżdżaj".

ja tam nie wiem co by wolała.

ty też apage.

9. Data: 2008-05-30 10:17:08

Od: Sky <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R napisał(a):

> ja tam nie wiem co by wolała.

Jak nie wiesz to zapytaj czy woli rady
czy realną pomoc rozwiązujacą problemy...

> ty też apage.

nie bo tylko ty...
...skoroś pierwszy
innych od czci...

10. Data: 2008-05-30 10:18:57

Od: Sky <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kalinka napisał(a):
> [...]
> chciałam jej wybaczyć. Wiem, że zagmatwane, to może, ale musiałm o tym
> napisac, bo naprawdę nie mam z kim o tym pogadać.

Napisz do tutejszej ixelki...ona chętnie pogada...a może i przygarnie...

szwecja srecja - jak zwykle przoduje. czyli jest czubkiem
Kogo mam zastrzelić? ;)
bicie dzieci - przemoc wobec rodziców
Czy bić dzieci?
czy dłubać w nosie?