Wali mi się...

91. Data: 2008-05-31 11:55:26

Temat: Re: Wali mi się...
Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Maj, 20:05, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> A może ojciec jest w stanie więcej i szybciej zarobić tam, skąd nie
> może się zająć?
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Wiedziałem - dla kobiet mąż to sponsor...

92. Data: 2008-05-31 12:04:29

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Maj, 14:41, "i...@g...pl" <i...@g...pl> wrote:

> Jeśli to nie podszywka, a sam to piszesz, to pochylam głowę nad Twoją...
> odmiennością, jak deklarowałam w wątku o wariatach, bo mój stosunek do
> Ciebie się nadal nie zmienia pomimo tego, jak się teraz zachowałeś...

Napisałem sam i w dodatku prawdę, nie uważam kobiet z którymi
kiedykolwiek miałem do czynienia za wywłoki, tym bardziej gdy to
czyniłem korespondencyjnie. Nie obrażam nikogo, w tym i Ciebie.

93. Data: 2008-05-31 12:06:30

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

No zobacz to, jaki "niesamowity" zbieg okoliczności.

Jak tak dalej pójdzie to podszywka jeszcze gdzie nam "nagle" zaginie. ;)

--
CB

94. Data: 2008-05-31 12:11:27

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Liczyłem na więcej. :)

Zaczynam się upewniać, że ta cała podszywka to wyłącznie "pic na wodę".
W końcu komu normalnemu mogłoby przyjść do głowy, aby z innych kont
przyznawać swoim postom gwiazdki w googlarce.
Chore jak diabli.

--
CB

95. Data: 2008-05-31 12:17:00

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 May 2008 10:55:29 +0200, medea napisał(a):

> No chyba masz manię prześladowczą, serio. Trochę znam towarzystwo z psd

Jesteś tak naiwna, sądząc, że ZNASZ jakieś towarzystwo w necie? Zastanów
się nad sensem tych słów "znać kogoś".
Co Ty o nich wiesz? - gdybyś kiedyś przeczytała ich nagonkę na mnie, kiedy
ścigały mnie w każdym miejscu, gdzie się pojawiłam... Wartoby na tej
podstwaie sobie nieco skorygowac mniemanie o nich.
Ech, szkoda słów zresztą.

> i raczej nie widzę tam kandydata na podszywkę.

A co w ogóle WIDZISZ? Sorry, dziewczę, ale pisząc, że w necie kogoś znasz i
widzisz budzisz moje politowanie tylko.

> Chyba że jakiś milczący
> user. Tutaj jest zdecydowanie więcej świrów. ;-)

Wiesz co? Mówi Ci to coś, jeśli Ci napiszę na przykłąd, że mąż Fra pisał do
mnie maile z pogróżkami po ostatniej aferze? Być może nawet to ona sama,
nie wnikam.
Usiłowałam mailowo zmusić ją do zgody na moją wizytę w szpitalu. Pisałam,
że dostanie kwiaty i przeprosiny, jeśli będę mogła zweryfikowac mój błąd
osobiście. Że wtedy przeproszę ją w grupach, wyjaśnię, jak się pomyliłam.
Odpowiedzią były maile niby od jej męża, w których pojawiło się, że "nie z
takimi jak ja on sobie daje radę". Jest to pogróżka w najczystszej postaci.
Oraz pogróżki sądem itp.

> Są też takie przypadki, kiedy ktoś próbuje wyreżyserować świat tak, żeby
> mu pasował do jego scenariusza. :-)

Są. Tylko że dziwne jest to, jak łatwo posądzasz o to właśnie mnie. Tylko
dlatego, że moja sytuacja wydaje Ci się mocno nieprawdopodobna. I tylko
dlatego tak Ci się wydaje, że Ty się z podobnymi przeżyciami nie spotykasz.
Zaiste, patrzysz na świat oczami dziecka.

96. Data: 2008-05-31 12:18:08

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 May 2008 11:02:42 +0200, medea napisał(a):

> No wiesz, może płaci Ci za to ktoś, np. ojciec dyrektor.

Czyżby i pod Ciebie się podszyto? - bo aż się nie chce wierzyć, że to Ty
wypisujesz takie bzdety.

97. Data: 2008-05-31 12:27:03

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Maj, 14:30, "i...@g...pl" <i...@g...pl> wrote:

> Jestem człowiekiem i
> wkurzam się, kiedy ktoś robi z siebie świętoszkowate cudo, bo nikt w
> rzeczywistości taki nie bywa.

Mylisz sie :)
Ale widocznie, po prostu, nie dane Ci bylo takich ludzi spotkac.

98. Data: 2008-05-31 12:29:04

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Jesteś tak naiwna, sądząc, że ZNASZ jakieś towarzystwo w necie? Zastanów
> się nad sensem tych słów "znać kogoś".

Siedziałam na psd kilka lat. Trochę się naczytałam i na grupie, i przez
priv. Nie wydaje mi się prawdopodobne, żeby ktoś miał tyle wolnego
czasu, samozaparcia i w ogóle chęci, żeby stworzyć sobie internetowe
alter ego po to, żeby Cię dręczyć. Znaczy się, może i jest ktoś taki, na
kogo nie zwróciłam nawet uwagi.

> Wiesz co? Mówi Ci to coś, jeśli Ci napiszę na przykłąd, że mąż Fra pisał do
> mnie maile z pogróżkami po ostatniej aferze? Być może nawet to ona sama,
> nie wnikam.

Jeśli chodzi o Fra, to ktoś pisujący pod tym nickiem nigdy nie budził
mojego zaufania. Owszem, czasem zdarzało się temu komuś napisać coś
mądrego, ale mi generalnie nie odpowiada taki ckliwy, zawsze poprawny
moralnie styl. Zaznaczę jednak, że nie znam tej całej historii z jakimiś
jej innymi wcieleniami, nie wiem o co chodziło, bo mnie jeszcze wtedy
chyba nie było na tej grupie. Zresztą jakiś rok temu tej grupy w ogóle
nie dało się czytać.

> [...]
> dlatego tak Ci się wydaje, że Ty się z podobnymi przeżyciami nie spotykasz.
> Zaiste, patrzysz na świat oczami dziecka.

Ikselko! Otóż patrzę na świat najprościej jak potrafię! Komu chciało się
systematycznym trollowaniem rozwalić jedną z najfajniejszych grup,
jaką była prk?

Pozdrawiam
Ewa

99. Data: 2008-05-31 12:30:35

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 May 2008 12:44:40 +0200, Don Gavreone napisał(a):

> Użytkownik<i...@g...pl>
>
> [...]
> [...]
>
> My - Don i Gavreone - z dwojga złego wolimy jednak Ciebie :)
> Cieszysz się?

Nie walcze o Wasze (Dona i Gawreona) względy, nie konkuruję z Fra. Ale z
dwojga złego - myślę, że jestem bardziej szczera niż ona - ona jest zawsze
święta, ja tylko czasem, więc uważam, że to czyni mnie bardziej
prawdopodobną, a najbardziej moje wybuchy agresji. Jestem człowiekiem i

100. Data: 2008-05-31 12:31:31

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 31 May 2008 13:20:39 +0200, Don Gavreone napisał(a):

> Użytkownik<i...@g...pl>
>
> [...]
> [...]
>
> No no, mnie też swego czasu groził jej "mąż"/"kolega z grupy badawczej",
> whatever.
>
> Don

Przecież [przed chwilą sama o tym pisąłam, czyli nie jestem
też do mnie pisał z pogróżkami po aferze, którą wywołałam.

szwecja srecja - jak zwykle przoduje. czyli jest czubkiem
Kogo mam zastrzelić? ;)
bicie dzieci - przemoc wobec rodziców
Czy bić dzieci?
czy dłubać w nosie?