Re: Wali mi się...

From: "i...@g...pl" <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wali mi się...
Date: Sat, 31 May 2008 13:17:00 +0100
<g1ov5m$qqs$2@news.onet.pl> <g1p1j0$g4v$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<g1p3c1$iua$1@achot.icm.edu.pl> <g1p3ju$7ga$1@news.onet.pl>
<g1p45a$k3t$1@achot.icm.edu.pl> <g1p4eq$97f$2@news.onet.pl>
<g1p4j1$kp3$1@achot.icm.edu.pl> <g1p5cg$brb$1@news.onet.pl>
<j...@4...net> <g1p5jk$brb$2@news.onet.pl>
<233voqk4x37v$.1o2z8u2p5g2si$.dlg@40tude.net> <g1pij9$f1i$1@news.onet.pl>
<g1pjnh$i1i$1@news.onet.pl> <8708chalbezs$.1k3d2ou145rd1$.dlg@40tude.net>
<g1po5v$vh3$1@news.onet.pl> <g1pr1b$p1v$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<g1pv7d$ikc$1@news.onet.pl> <1klqg7hqla0bt.16f5lv6hjcjue$.dlg@40tude.net>
<g1r46m$ani$1@nemesis.news.neostrada.pl>

Dnia Sat, 31 May 2008 10:55:29 +0200, medea napisał(a):

> No chyba masz manię prześladowczą, serio. Trochę znam towarzystwo z psd

Jesteś tak naiwna, sądząc, że ZNASZ jakieś towarzystwo w necie? Zastanów
się nad sensem tych słów "znać kogoś".
Co Ty o nich wiesz? - gdybyś kiedyś przeczytała ich nagonkę na mnie, kiedy
ścigały mnie w każdym miejscu, gdzie się pojawiłam... Wartoby na tej
podstwaie sobie nieco skorygowac mniemanie o nich.
Ech, szkoda słów zresztą.

> i raczej nie widzę tam kandydata na podszywkę.

A co w ogóle WIDZISZ? Sorry, dziewczę, ale pisząc, że w necie kogoś znasz i
widzisz budzisz moje politowanie tylko.

> Chyba że jakiś milczący
> user. Tutaj jest zdecydowanie więcej świrów. ;-)

Wiesz co? Mówi Ci to coś, jeśli Ci napiszę na przykłąd, że mąż Fra pisał do
mnie maile z pogróżkami po ostatniej aferze? Być może nawet to ona sama,
nie wnikam.
Usiłowałam mailowo zmusić ją do zgody na moją wizytę w szpitalu. Pisałam,
że dostanie kwiaty i przeprosiny, jeśli będę mogła zweryfikowac mój błąd
osobiście. Że wtedy przeproszę ją w grupach, wyjaśnię, jak się pomyliłam.
Odpowiedzią były maile niby od jej męża, w których pojawiło się, że "nie z
takimi jak ja on sobie daje radę". Jest to pogróżka w najczystszej postaci.
Oraz pogróżki sądem itp.

> Są też takie przypadki, kiedy ktoś próbuje wyreżyserować świat tak, żeby
> mu pasował do jego scenariusza. :-)

Są. Tylko że dziwne jest to, jak łatwo posądzasz o to właśnie mnie. Tylko
dlatego, że moja sytuacja wydaje Ci się mocno nieprawdopodobna. I tylko
dlatego tak Ci się wydaje, że Ty się z podobnymi przeżyciami nie spotykasz.
Zaiste, patrzysz na świat oczami dziecka.