Wali mi się...

191. Data: 2008-06-02 11:59:03

Temat: Re: Wali mi się...
Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl pisze:

> Człowiek inteligentny ma świadomość zarówno własnej inteligencji, jak i
> inteligencji innych - czyli widzi ją tam, gdzie ona jest faktycznie.
> Głupek wszędzie widzi głupków, siebie mając za proroka.

a dostrzeganie tej inteligencji to właśnie jest rozwój :)

--
w wielkim dole
palę papierosy

192. Data: 2008-06-02 12:00:45

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

A myślisz, że coś by to mogło dać tobie?

--
CB

193. Data: 2008-06-02 12:13:12

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to nie wiem.
Chyba nie.

194. Data: 2008-06-02 12:14:12

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> A myślisz, że coś by to mogło dać tobie?

nie zastanawiałem sie nad tym

--
Nemo sine vitiis est

195. Data: 2008-06-02 12:47:02

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 02 Jun 2008 13:59:03 +0200, tren R napisał(a):

> a dostrzeganie tej inteligencji to właśnie jest rozwój :)

Jasne. Inteligencja inteligencji nierówna - dlatego człowiek naprawdę
inteligentny chętnie szuka towarzystwa ludzi bardziej inteligentnych od
siebie. To umożliwia ten rozwój, o którym piszesz :-)

196. Data: 2008-06-02 13:03:58

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> Nie, serio tak uważam. :-)

E, to nudny ten kabaret... :)

michał

197. Data: 2008-06-02 13:08:33

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> może to z powodu rzadkości zjawiska?

Rzadkości tak. Ale rzadkością jest tutaj publiczne uznanie kogoś za
inteligentną osobę. :)

michał

198. Data: 2008-06-02 13:12:22

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:
> Może. Zauważyłam, że zwłaszcza w internecie ludzie boją się wyrażenia
> uznania dla czyichś możliwości umysłowych, bo w razie bezpośredniego
> starcia mogłoby im zabraknąć kluczowego agrumentu, jakim jest
> zarzucenie komuś głupoty czy kretynizmu. Zawsze wolą zakładać, że ta
> druga strona jest jednak głupsza, samopoczucie wtedy chyba mają
> lepsze, nie wiedzieć czemu w sumie. :-)

Przecież to jest zrozumiałe. Lepsze samopoczucie towarzyszy byciu
mądrzejszym. :D

michał

199. Data: 2008-06-02 13:13:06

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> wrote in message

> Jasne. Inteligencja inteligencji nierówna - dlatego człowiek naprawdę
> inteligentny chętnie szuka towarzystwa ludzi bardziej inteligentnych od
> siebie. To umożliwia ten rozwój, o którym piszesz :-)

Nie muszą być inteligentniejsze - wystarczy, że "obsadzają" inne obszary,
aby nie nudzić...

200. Data: 2008-06-02 13:17:59

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 2 Jun 2008 15:08:33 +0200, michal napisał(a):

> Rzadkości tak. Ale rzadkością jest tutaj publiczne uznanie kogoś za
> inteligentną osobę. :)

Jeszcze większą rzadkością jest publiczne uznanie za taką osobę... Ciebie
:-DDD

szwecja srecja - jak zwykle przoduje. czyli jest czubkiem
Kogo mam zastrzelić? ;)
bicie dzieci - przemoc wobec rodziców
Czy bić dzieci?
czy dłubać w nosie?