szwy po porodzie

1. Data: 2005-08-18 11:59:13

Temat: szwy po porodzie
Od: "Ewa" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Kiedy ściągnąć szwy po porodzie? Czy są jakieś terminy kiedy to powinno się
zrobić?

Ewa

2. Data: 2005-08-18 12:20:07

Temat: Re: szwy po porodzie
Od: "LOB" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Kiedy ściągnąć szwy po porodzie? Czy są jakieś terminy kiedy to powinno się
> zrobić?
> Ewa

A nie jest tak że ktoś (medyczny) z przychodni przychodzi do domku i pozbywa
sie nici??

3. Data: 2005-08-18 13:01:12

Od: "MagdaK" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Po cc ściągają w 7 dobie.
Pozdrawiam

4. Data: 2005-08-18 13:36:30

Od: "MałGosia" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

MagdaK napisał
> Po cc ściągają w 7 dobie.

Oj nie zgodze sie, tu nie ma regul. Ja mialam zdjete w 4 dobie. A
opatrunek w 2.

pozdrawiam
Gosia

5. Data: 2005-08-18 17:37:44

Od: "MagdaK" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MałGosia" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> MagdaK napisał
>
> Oj nie zgodze sie, tu nie ma regul. Ja mialam zdjete w 4 dobie. A
> opatrunek w 2.

Nie bedę się sprzeczała, ja i moje znajome miałysmy w 7 dobie, a opatrunek
tak jak Ty w 2 dobie. Myślałam iż jest to standard.

6. Data: 2005-08-18 17:48:11

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Thu, 18 Aug 2005 13:59:13 +0200 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Ewa, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Kiedy ściągnąć szwy po porodzie? Czy są jakieś terminy kiedy to powinno się
> zrobić?

Ja na szczescie mialam rozpuszczalne (domyslam sie ze chodzi Ci o szwy po
porodzie naturalnym?) - wiec i problemu ze sciaganiem nie bylo :)
A szwy sciaga sie kolo 8 doby - choc duzo zalezy od tego jak rana sie goi -
bo miejsce specyficzne i czesto sie paprze. Mi na szczescie wszystko
zagoilo sie w tempie ekspresowym :)

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

7. Data: 2005-08-18 19:00:32

Od: "LaCosaNostra." <l...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MagdaK" <z...@i...pl> napisał
> Nie bedę się sprzeczała, ja i moje znajome miałysmy w 7 dobie, a opatrunek
> tak jak Ty w 2 dobie. Myślałam iż jest to standard.

Magda. masz racje. standart to 7 dni.
pozdr

8. Data: 2005-08-19 08:59:35

Od: "LOB" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A nie jest tak że ktoś (medyczny) z przychodni przychodzi do domku i
pozbywa
> sie nici??

własnie wczorja była położna, poród naturalny był trzynastego

Chelatacja?
[pomocy] Gabinet z hirudoterapia.
Atak klonow
Ptasia grypa w zachodniej Rosji i Japonii
Jak odnaleźć lekarza?