szybki puls - w stanie spoczynku - o czym swiadczy ?

1. Data: 2006-09-20 18:47:12

Temat: szybki puls - w stanie spoczynku - o czym swiadczy ?
Od: "misiek" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

normalnei powinno byc 60- 80 uderzen na minute - ja mam podwyzszony - o czym
to swiadczy ? czy to osobniczy parametr...
z gory dzieki

2. Data: 2006-09-20 19:27:26

Temat: Re: szybki puls - w stanie spoczynku - o czym swiadczy ?
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiek" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> normalnei powinno byc 60- 80 uderzen na minute - ja mam podwyzszony - o
> czym
> to swiadczy ? czy to osobniczy parametr...

np. z powodu stresu

3. Data: 2006-09-20 20:12:45

Od: "misiek" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "misiek" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> np. z powodu stresu

ja mam permanentnie podwyzszony ..

4. Data: 2006-09-21 08:20:15

Od: greendestiny <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Sep 2006 20:47:12 +0200 *misiek* napisał/a:

> normalnei powinno byc 60- 80 uderzen na minute - ja mam podwyzszony - o czym
> to swiadczy ? czy to osobniczy parametr...

Co rozumiesz pod pojęciem podwyższony?

--
Z pozdrowieniami greendestiny
http://www.greendestiny.de

5. Data: 2006-09-21 12:16:24

Od: "Cancer" <C...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiek"
> normalnei powinno byc 60- 80 uderzen na minute - ja mam podwyzszony - o
> czym
> to swiadczy ? czy to osobniczy parametr...
> z gory dzieki

Witaj
Jak paliłem dziennie 50 fajek miejscami miewałem 120 uderzeń
Jak rzuciłem to gówno mam normalnie do 70.
Pozdrawiam
Cancer

6. Data: 2006-09-23 13:59:00

Od: "Aga_" <o...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czym
> to swiadczy ? czy to osobniczy parametr...

No, powiedzmy, że norma to 60-90/min. Przyspieszone tętno może być
wykładnikiem nadczynności tarczycy. Jeśli do tego wszystkiego jesteś nerwowy
i masz np. wilgotną skóre, to warto odwiedzić lekarza.

Pozdrawiam:>

Aga

Jakie skutki uboczne radioterapii steroskopowej ??
leki i wymioty
swiadczenie rehabilitacyjne po 182 dniach choroby
Transport Sanitarny(prywatny)
Helicobacter Pylori