Transport Sanitarny(prywatny)

1. Data: 2006-09-20 14:55:40

Temat: Transport Sanitarny(prywatny)
Od: "Facet33" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam mam pytanie - czy ktoś z czytających grupę wie czy jest
zapotrzebowanie na transport karetkami neonatologicznymi. Dlaczego pytam
niedawno mojego synka transportowano na odległość 100km zwykłym samochodem
kombi (brudnym - tyle że z naklejkami) wyposażonym tylko i wyłącznie w butlę
tlenową. Chętnie bym zapłacił jako ojciec za transport karetką przystosowaną
do przewożenia wcześniaków. Mały jest wcześniakiem miał jeszcze wtedy ponad
miesiąc planowanego terminu porodu. Wpadłem na pomysł kupić karetkę n. (nie
myślę o transporcie "tato masz kasę dziecko pojedzie" tylko o umowie z kasą
chorych)A może zabiją mój pomysł papierki i biurokracja. Przepraszam że
piszę na grupę ale w sieci jest bardzo mało informacji na ten temat