tezenie miesni - co to moze byc?

1. Data: 2006-09-20 11:18:08

Temat: tezenie miesni - co to moze byc?
Od: "blondi" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.

Od lutego mam problem z tezejacymi miesniami. Zaczelo sie od miesni
brzucha, ktore po wysilku (wstanie, podniesienie czegos) przez chwile
pozostawaly spiete. Z czasem doszly podobne objawy w dloniach i w karku
(co powoduje problemy przy prowadzeniu samochodu).

2 tygodnie temu bylam u neurologa, ktory stwierdzil, ze to MOZE byc
miotonia. Nie zapisal zadnych lekow ani badan, ale to wydaje sie byc
naturalne, jestem w 3 miesiacu ciazy. Stwierdzil, ze obserwujemy. Jesli
objawy sie nasila, mam sie pokazac zaraz po porodzie, jesli pozostana
takie same - 6 miesiecy po porodzie, jak znikna - zapomniec o wizytach
u neurologa.

Jednak w ciazgu tych dwoch tygodni jest mi coraz ciezej wykonywac pewne
czynnosci. Dzis mialam problem z wyjsciem ze szkoly corki, bo na
schodach obie nogi kompletnie mi zesztywnialy i proby poruszenia ich
powodowaly bol. Podobnie sprawa ma sie przy wstawaniu z krzesla, czy
otwarciu drzwi. Uzywane miesnie tezeja uniemozliwajac mi przez chwile
uzywanie ich.

Najgorsze jest to, ze nie umiem okreslic, kiedy pojawia sie takie
problemy, bo czasami jest OK.

Macica tez jest miesniem i boje sie, czy to co sie dzieje nie zaszkodzi
dziecku. Nie wiem, do kogo sie zwrocic, znow do neurologa? czy do
ginekologa? Bede wdzieczna za wskazowki.