szybkie ubezpieczenie mieszkania

1. Data: 2006-08-29 21:41:25

Temat: szybkie ubezpieczenie mieszkania
Od: Jacek Popławski <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ubezpieczenie mieszkania wymaga aby ubezpieczyciel je obejrzał?
Czy jakaś firma załatwia takie rzeczy od ręki?

--
Free Software - find interesting programs and change them
NetHack - meet interesting creatures, kill them and eat their bodies

2. Data: 2006-08-30 06:18:17

Temat: Re: szybkie ubezpieczenie mieszkania
Od: "Jozef" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ubezpieczenie mieszkania wymaga aby ubezpieczyciel je obejrzał?
> Czy jakaś firma załatwia takie rzeczy od ręki?

W Ergo Hestia ma ubezpieczenie 7 w jednym. Jest tam samochód,
odpowiedzilność cywilna, oraz między innymi mieszkanie.
Samochód czasem fotografują - MIESZKANIA NIE WIDZIELI.

--
Józef

3. Data: 2006-08-30 07:14:56

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Popławski <j...@i...pl> wrote in

> Czy ubezpieczenie mieszkania wymaga aby ubezpieczyciel je obejrzał?
> Czy jakaś firma załatwia takie rzeczy od ręki?

W Warcie i PZU zalezy to od kwoty ubezpieczenia.

e-Shrek

4. Data: 2006-08-30 07:48:34

Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak ubezpieczałęm mieszkanie (komunalne, tylko mienie ruchome + od zalania,
pożaru itp) całość trwała 30 minut i nic nie chcieli oglądać (Uniqa).

Krasnal

5. Data: 2006-08-30 08:37:08

Od: Jacek Popławski <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

e-Shrek napisał(a):

> W Warcie i PZU zalezy to od kwoty ubezpieczenia.

Sprawdzę dzisiaj Wartę, dzięki za odpowiedzi.

6. Data: 2006-08-30 11:09:02

Od: Jacek Popławski <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Popławski napisał(a):

> Sprawdzę dzisiaj Wartę, dzięki za odpowiedzi.

Warta ubezpiecza mieszkanie na dowolną kwotę bez oglądania, nawet nie
chcą dokumentów tylko podpisania, że jest się właścicielem.

7. Data: 2006-08-31 13:21:34

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Warta ubezpiecza mieszkanie na dowolną kwotę bez oglądania, nawet nie
> chcą dokumentów tylko podpisania, że jest się właścicielem.

Jesli ubezpieczas nie tylko sam lokal, ale tez zawartosc to od pewnej kwoty
nie sadze, zeby na slowo uwierzyli. Ale przepisy sie zmieniaja caly czas
wiec moze masz racje. Najlepiej zadzwonic do agenta.

e-Shrek

8. Data: 2006-09-04 11:12:05

Od: Jacek Popławski <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

e-Shrek napisał(a):

> Jesli ubezpieczas nie tylko sam lokal, ale tez zawartosc to od pewnej kwoty
> nie sadze, zeby na slowo uwierzyli.

Chodziło mi o same mury. Ubezpieczają bez oglądania, istotne jest
oświadczenie.

9. Data: 2006-09-05 15:47:48

Od: "e-Shrek" <e-shrek@po_malpce_tylko_to-->wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodziło mi o same mury. Ubezpieczają bez oglądania, istotne jest
> oświadczenie.

To tak ;-)

e-Shrek

projekt
Czujniki podczerwieni - PARADOX
Ścianki działowe z płyt kartongips a wysokość pomieszczenia
spam czy nie spam
Gdzie w Wawie salon z oświetleniem ?