[szycie] maszyna do szycia, raz jeszcze

1. Data: 2005-07-11 16:19:42

Temat: [szycie] maszyna do szycia, raz jeszcze
Od: "Kitty" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
wiem, ze temat wałkowany był kilka razy. Znlazłam w archiwum
Zbubiłam się jednak w natłoku informacji...
Mam pytanie: co powinna posiadać maszyna do szycia domowego użytku?
Na co zwrócic uwagę przy zakupie? Oprócz ceny, bo mam tylko na nia
800złotych.
Jakie modele najlepiej się sprawują?

Pozdrawiam
Kitty

2. Data: 2005-07-11 16:40:32

Temat: Re: [szycie] maszyna do szycia, raz jeszcze
Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Kitty wrote:

> [...]
>Mam pytanie: co powinna posiadać maszyna do szycia domowego użytku?
>Na co zwrócic uwagę przy zakupie? Oprócz ceny, bo mam tylko na nia

Ja mam Brothera XL-5030, kupionego po superpromocyjnej cenie ;) Bardzo
jestem z niego zadowolona. Na co zwrocilabym uwage: sciegi. Najczesciej
uzywam, oczywiscie, prostego i zygzaka, przy czym moja maszyna ma
mozliwosc szycia sciegiem prostym po srodku stopki i po lewej stronie,
co sie fantastycznie przydaje przy wszywaniu suwaka. Oprocz tego uzywam
czesto owerloku, sciegu krytego, zygzaka elastycznego, korzystam tez z
mozliwosci obszywania dziurek na guziki i wszywania guzikow, uwazam, ze
to sa super rzeczy, bo wykanczanie jest najbardziej upierdliwa rzecza z
mozliwych ;) Poza tym polecalabym dokupienie roznych stopek, ja w
komplecie mialam zwykla, do suwakow, do dziurek i do guzikow, teraz
czekam na dostawe takiej do robienia obszyc, sciegu krytego, owerloku
i... wszywania tasiemek ;) Wszystkie z Eti
http://www.maszynydoszycia.qp.com.pl/ . I warto jeszcze dokupic te
szpuleczki, co sie do bembenka wklada. No i jeszcze zalezy, co chcesz z
taka maszyna robic ;)

Kot i dzidzia maruda okropna

3. Data: 2005-07-11 18:30:19

Od: "Anna B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kot napisał(a):
(...)

>No i jeszcze zalezy, co chcesz z
> taka maszyna robic ;)

Właściwie to od tego trzeba zacząć.

--
Pozdrawiam!
Anna B. (Ziemia Lubuska)

4. Data: 2005-07-11 20:06:25

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kitty wrote:
> [...]
> Mam pytanie: co powinna posiadać maszyna do szycia domowego użytku?
> Na co zwrócic uwagę przy zakupie? Oprócz ceny, bo mam tylko na nia

Odwiedź FAQ:
l#faq10
Wielkie mnóstwo odpowiedzi na Twoje pytania już bylo:
l#faq10
Pozdrawiam
Julita

--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl
http://galeriaszpilka.blox.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

5. Data: 2005-07-11 20:14:58

Od: u...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> http://www.killfile.pl/faq/pl.rec.robotki-reczne.htm
l#faq10
> Wielkie mnóstwo odpowiedzi na Twoje pytania już bylo:

niestety u mnie ta strona nie dziala :(

pozdrawiam
Kitty

6. Data: 2005-07-11 21:09:52

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

u...@p...onet.pl wrote:

tml#faq10
tml#faq10

> niestety u mnie ta strona nie dziala :(
To spróbuj tak:
i zjedź do odpowiedzi na trudne pytania :)
Pozdrawiam
J.

7. Data: 2005-07-12 11:17:32

Od: "Kitty" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To spróbuj tak:
> http://www.killfile.pl/faq/pl.rec.robotki-reczne.htm

ta dziala

> i zjedź do odpowiedzi na trudne pytania :)

ale pozniej juz nie dziala strona z odpowiedzia na pytanie o maszyne.

Pozdrawiam
Kitty

[szycie] Rozmiary a wykroje - wy też tak macie?
krotkie spodnie meskie [szycie]
torebka czy bluzka? ;)
Tamborek jeszce raz
xxx Lanarte podziękowania