[szycie] poncho

1. Data: 2005-09-20 14:07:57

Temat: [szycie] poncho
Od: "jagnie21" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

moja mama ma w panie uszyc sobie poncho. tylko nie ma niestety
wykroju...poratujecie ?

:) agnieszka

2. Data: 2005-11-07 19:56:30

Temat: Re: [szycie] poncho
Od: "ewa cichowska" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jagnie21" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> witam,
>
> moja mama ma w panie uszyc sobie poncho. tylko nie ma niestety
> wykroju...poratujecie ?
>
> :) agnieszka
witam,

a jakie to ponczo miałoby być, bo ja ostatnio uszyłam dla swojej mamy ponczo
złożone z dwoch trojkątów, z obszernym golfem. bardzo prosto się je kroi i
szyje. a efekt jest bardzo ładny. jesli o takim ponczu myslisz, to zrobie
skan wymiarów wykroju i przesle ci na priva

pozdrawiam

ewa

3. Data: 2005-11-07 21:07:43

Od: "Aga " <y...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ewa cichowska <n...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> szyje. a efekt jest bardzo ładny. jesli o takim ponczu myslisz, to zrobie
> skan wymiarów wykroju i przesle ci na priva

Podpinam sie pod watek, bo tez szukam poncza. Nie wiem czy takiego. Mowiac
szczerze to szukam jakiegokolwiek, bo jestem w ciazy a teraz moda na
dopasowane plasczyki i kurteczki i jako zywo nie mam co na grzbiet wlozyc.
Pomyslalam o ponczu. Jesli to, ktore szylas nadaloby sie dla ciezarowki, to ja
bardzo prosze...
Moze ktos ma jescze jakies wykroje?
Pomocy

pozdr
yas

4. Data: 2005-11-08 06:44:54

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa cichowska" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> szyje. a efekt jest bardzo ładny. jesli o takim ponczu myslisz, to zrobie
> skan wymiarów wykroju i przesle ci na priva

Witam! Jeśli można takie skany wykroju to ja poprosiłabym także. Z jakiego
materiału szyłaś?
Pozdrawiam z Lublina - Gośka

[ksiazka] batik
Chwalę się - ramka