Re: [szydełko] ... jak magiczna rożdżka

Data: 2003-09-14 14:39:49
Temat: Re: [szydełko] ... jak magiczna rożdżka
Od: "Kaja z Bydgoszczy" <k...@b...pl>

> > http://www.paradisedolls.com/crochet-cca.html
> >
> > Po prostu mnie zatkało!
> >
> > Pozdrawiam,
> >
> > Jane Grey
> >

> Brak słów dosłownie
Tak, ja już od wielu miesięcy się zastanawiam, jak oni robią te buty. Na
swoim koncie mam dwie pary, ale to sie nnie umywa. Zresztą w parze każdy
trochę inny, bo jakoś nawet po zapisaniu nie potrafię odtworzyć, więc
właściwie robiłam je na wyczucie. Największy problem to obcas. Zastanawiałam
sie niedawno (dosłownie kilka dni temu), czy nie zapytać na grupie, ale
ponieważ nie znam całego archiwum, to nie chciałam sie naprzykrzać. No, ale
skoro Ty z tym wyszłaś, to się zapytam, czy ktoś wie, jak oni te buty robią?
Kaja z Bydgoszczy