[szydełko] maskotki

1. Data: 2005-01-14 09:12:55

Temat: [szydełko] maskotki
Od: "Iza" <i...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam jeszcze pytanie z jakiej włóczki to robić czym wypycha się maskotki
Bardzo proszę o wszystkie linki z jakimikolwiek maskotkami. ( Ja poszperałam
ale znalazłam naprawdę niewiele) Może coś macie :) Iza

1. Data: 2005-01-14 10:25:28

Temat: Re: [szydełko] maskotki
Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <i...@0...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> poszperałam
> ale znalazłam naprawdę niewiele) Może coś macie :) Iza

Linki:
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=66493
i u tej samej dziewczyny wszystkie podalbumy Les Jean Greenhowe's

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=53515
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=53513

Tyle mam u siebie.

Co do wypychania to najlepszy jest ocieplacz, taki jak do zimowych kurtek,
albo jak pisały dziewczyny, wkład poliestrowy z poduszek kupowanych w
marketach.

Kasia

1. Data: 2005-01-14 13:04:33

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja do wypychania stosuję "wnętrzności" maskotek zmasakrowanych przez moje
czworonogi. Kupuję im takie miśki i inne w lumpexach za parę groszy a pieski
już wiedzą co robić i mają przy tym masę zabawy :)
Swietnie się sprawdza.
Pozdrawiam
Aga

1. Data: 2005-01-14 13:27:20

Od: "Dziunia" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupuję im takie miśki i inne w lumpexach za parę groszy a pieski
> już wiedzą co robić i mają przy tym masę zabawy :)

Jak to? Pozwalasz psom rozrywać maskotki na strzępy? Serca nie masz? Chyba,
że coś źle zrozumiałam. :(

Dziunia

1. Data: 2005-01-14 14:02:41

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem że to strasznie brzmi ale nic na to nie poradzę:) Z resztą nie
rozrywają ich. One robią dziurkę i z zadowoleniam wyciąganą strzępki waty.
Taka maskotka wytrzyma jakiś tydzień.Jak uda mi się w porę je przyłapać ,to
jeszcze zaceruję ale nie na wiele się to zdaje. :)

1. Data: 2005-01-14 23:38:55

Od: d...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Weszłam na te strony i jestem w szoku! Niestety nie znam angielskiego . Czy
ktoś może ma tłumaczenia? Chodzi mi o:

http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=53515
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?Rubrid=53513

Będę wdzięczna.
Magda

1. Data: 2005-01-15 08:31:00

Od: "Iza" <i...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ale znalazłam naprawdę niewiele) Może coś macie :) Iza
>
> Dzięki bardzo za wszystko Aż się chce zabrać do szydełkowania jak patrzy
się na te milusińskie przytulanki :) Iza

xxx permin
(szydełko) Mała Diana 1/2005
pomocy - ile potrzeba włóczki
xxx sympatyczny komplet za straszna cene - knot ;-/
Kontakt z wlascicielem fotoalbumu z 7 ya