(szydelko) nauka + wozry

1. Data: 2003-11-19 08:55:59

Temat: (szydelko) nauka + wozry
Od: "yenulka" <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

szukalam sobie oznaczen szydelkowych w jezyku anglikanskim, i znalazlam taka
strone
http://tinylink.com/?PZFbyf0MCN - kurs
http://tinylink.com/?9iS9Z2bebn - opis symboli

na kolejnych stronach sa opisane poszczegolne slupki polslupki i nne takie,
potem jest tez kilka podpowiedzi z rodzaju "jak to zrobic"

sa tez fajne patenty na wykonanie roznych rzeczy, np. pokrowca na pomadke:)
http://tinylink.com/?mX0yrIK1RJ

mala torebka
http://tinylink.com/?jaC5nhIZpY
http://tinylink.com/?U3yCXNadHY
http://tinylink.com/?pW0af48FNA

saszetka na drobniaki
http://tinylink.com/?Vtfwqm764d

przybornik na szydelka
http://tinylink.com/?Q2yBvqJKfr

ostatnio duzo sie mowilo o szydelku, mam nadzieje ze niektorym to pomoze:)))

pzdr
yenn w zapale wykonania szydelkowych aniolkow

1. Data: 2003-11-19 09:02:26

Temat: Re: (szydelko) nauka + wozry
Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 2003-11-19 at 09:55, yenulka wrote:

> yenn w zapale wykonania szydelkowych aniolkow

A ja juz mam 2.... ;)
Teraz leca szydelkowe platki sniegu.

--
Kot <m...@p...onet.pl>

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-11-20 19:29:38

Od: "ela0626" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ostatnio duzo sie mowilo o szydelku, mam nadzieje ze niektorym to
pomoze:)))

> pzdr
> yenn w zapale wykonania szydelkowych aniolkow

Hej, czyżbyś wpadła w szał aniołkowy po obejrzeniu przecudnych prac Kasi?
Skąd masz wzorki? Czy ze stron podawanych już na grupie?

Pozdrawiam
Ela - nad kolejną gwiazdką frywolitkową.

1. Data: 2003-11-20 19:29:38

Od: "ela0626" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-11-20 20:04:11

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ela0626 wrote:

> pomoze:)))

> Hej, czyżbyś wpadła w szał aniołkowy po obejrzeniu przecudnych prac Kasi?
> Skąd masz wzorki? Czy ze stron podawanych już na grupie?

I ja też poproszę o namiary :) Zrobiłam dwa (jednego sama wymyśliłam) i
dzwoneczek, ale chcę jeszcze ;)))

Pozdrawiam
Julita

--
http://www.floralia.republika.pl/strych.html

1. Data: 2003-11-20 21:11:02

Od: "annaweronika" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja robię aniołka frywolitkowego (takiego przestrzennego). Dawałam wzorek
Mirelli - Mirelko moze byś zeskanowała?
i mam juz 11 gwiazdek sniegowych... :-))))
annaweronika (zadowolona)

1. Data: 2003-11-20 21:36:25

Od: "ela0626" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a ja robię aniołka frywolitkowego (takiego przestrzennego). Dawałam wzorek
> Mirelli - Mirelko moze byś zeskanowała?
> i mam juz 11 gwiazdek sniegowych... :-))))
> annaweronika (zadowolona)

A ja na razie pościągałam sobie wszystkie dostępne i znane strony i teraz
muszę trochę podrukować. A później pewnie zrobię kilka gwiazdek, może
jakiegoś aniołka, może dzwoneczek.
Tylko zapomniałam, jak się robi szydełkiem ;)

Pozdrawiam
Ela -

1. Data: 2003-11-21 07:35:18

Od: "yenulka" <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ela0626" napisał w wiadomości

> Hej, czyżbyś wpadła w szał aniołkowy po obejrzeniu przecudnych prac Kasi?
> Skąd masz wzorki? Czy ze stron podawanych już na grupie?

Faktycznie, szal to dobre slowo, a raczej obsesja:))) na razie opornie mi
idzie, bo jak na zlosc czas mam tylko w nocy o polnocy:))) ale pol aniolka
udalo mi sie wczoraj udziergac.
Wzorki mam tylko dwa, to co mialam wyslalam, do Julki tez - dostalam je od
Kasi, za co jej jeszcze raz ogromnie dziekuje.Jak macie cos innego to ja mam
przeeeeeepastna skrzynke:))))
pzdr
yenn z nieskonczonym jeszcze aniolkiem

1. Data: 2003-11-21 07:36:04

Od: "yenulka" <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julka" <napisał w wiadomości
wzorki? Czy ze stron podawanych już na grupie?

> I ja też poproszę o namiary :) Zrobiłam dwa (jednego sama wymyśliłam) i
> dzwoneczek, ale chcę jeszcze ;)))

wyslalam co mialam:))) jak masz cos innego to polecam sie pamieci:)))
pzdr
yenn

1. Data: 2003-11-21 07:37:36

Od: "yenulka" <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko zapomniałam, jak się robi szydełkiem ;)

Elu, na tej stronie co podawalam naprawde fajnie jest pokazane na rysunkach
co i jak, wiec powinnas sobie w maire szybko przypomniec:))) a jak Ci sie
nie uda to sluze pomoca:))) co prawda sama orlem nie jestem w tej
dziedzinie, ale jakos tam dlubie tego aniolka... koslawy bedzie, ale co
tam:)
pzdr
yenn

program...