Re: szydełko - świateczne ozdoby

Data: 2003-11-22 23:17:12
Temat: Re: szydełko - świateczne ozdoby
Od: "ela0626" <w...@p...onet.pl>

> Elu, ja robie ozdoby z wloczki Moniki (bialej z lekkim polyskiem)- jest
> ciutke ciensza niz kordonek 10 , jesli chce wykonczyc nicmi to sa to
> zwykle nici zlote metalizowane (ciezko sie nimi robi na szydelku ale
> efekt jest zadawalajacy).

Tez myslalam o Monice.
Jeszcze marzy mi sie cienki kordonek bialy polaczony ze srebrna nitka, taki
melanz. To na gwiazdki albo dzwoneczki.
Kupilam nici srebrne metalizowane firmy Gutermann, ale one sa bardzo drogie
i zbyt grube do polaczenia z inna nitka. Raczej do wykonczenia brzegów niz
do zrobienia calej ozdoby, nawet w polaczeniu z inna nitka.
Oj, czeka mnie wyprawa do pasmanterii w poniedzialek, koniecznie musze cos
zrobic na szydelku.

Pozdrawiam
Ela