Re: [szydełko] szal brugijski - z czego?

Data: 2004-09-29 21:32:44
Temat: Re: [szydełko] szal brugijski - z czego?
Od: Julka <s...@t...pl>

Dorota Ruebenbauer wrote:

> no wlasnie z czego?? ... chce zrobic mamie pod choinke ten szal:
>
> http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=40415&PhotoID=329005
> http://www.7ya.ru/photos/private-showphoto.aspx?Rubr
ID=40415&PhotoID=329006

> i kompletnie nie wiem z jakiej wloczki i jakim szydelkiem...
> pomozecie??

Zaryzykowałam ;) Robię z Petry, nr 5, szydełko 1,75 (zgodnie z
instrukcją na metce). Robi się dobrze, nić jest lekko połyskliwa,
mięciutka, nie rozdwaja się (strasznie mnie to irytowało w Snehurce).
Motywy wychodzą tak ok. 8 cm średnicy, czyli dość zbliżone do tego, co
na zdjęciu. Jedyna wada to cena :(
Tak przy okazji- zastanawiam się, ile będzie potrzeba tych motywów na
długość. Na 100% więcej niż 10, bo tyle wystarczy ledwie na owinięcie
się, a jeszcze by trzeba trochę na "zwisanie" ;) Ktoś już ma jakieś
doświadczenia?

pozdrawiam
Julita, która ma gdzieś w szafie trzymetrowy szalik ;)
--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne: