ta cala grupa

1. Data: 2002-05-23 12:06:21

Temat: ta cala grupa
Od: "mops" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie moi drodzy.

Chcialbym sie podzielic moimi spostrzezeniami na temat tej grupy oraz
kilkoma innymi.
Zadziwiajace. Wiekszosc z was jest podobno psychologami. Zauwazylem
niesamowita ignorancje i to nie w netykiecie ale w traktowaniu niektorych
problemow a takze przemyslen ludzi ktorzy tu pisza.
Przyklad: temat "zdarzenie" autor "Sebastian". Na jego posta odpisalo paru
ludzi nie wnoszac nic do sprawy a wrecz przeciwnie, probujac trywializowac
postawiony tam temat. Jak napewno zauwazycie, troche ich zbluzgalem, ale to
dlatego ze nie wytrzymalem. Mysle ze to iz Sebastian interesuje sie ta
strona psychologii, a moze parapsychologii nie oznacza ze jego
zainteresowania sa trywialne i nie godne rzeczowej dyskusji. jezeli
natomiast szanowni grupowicze nie maja nic do powiedzenia na dany temat to
nie powinni wtracac swoich glupich uwag.
Sprawa druga - fatso/doritt
jak wielka afere wywolala ta osoba, az niektorzy pokusili sie o napisanie
listu otwartego!
wy, psycholodzy nie potrafiliscie odkryc tak prostego schematu! obserwowalem
ta grupe i poczynania f/d (fatso/doritt) az w koncu zarzenowany waszymi
reakcjami postanowilem sie wlaczyc i sprawdzic czy moja "diagnoza" byla
prawidlowa (nie jestem psychologiem ani tez nie znam f/d). ta osoba znajduje
przyjemnosc w burzeniu ladu i porzadku a co wiecej uwielbia sprzeciw
poniewaz ma mozliwosc ten sprzeciw gasic. jak mam nadzieje zauwazyliscie,
skuteczym wyjsciem bylo okazanie f/d sympatji (sam f/d o tym napisal
ostatnio) oraz poparcia w propagowaniu chaosu.
Jak zdazylem zauwazyc godnymi parterami do rzeczowej dyskusji jest Mania,
Piotr Kastelowicz i Dominika. Wy, psycholodzy mozecie sie od nich duzo uczyc
jezeli chodzi o zachowanie na grupie.
A jezeli chodzi o polskie znaki (juz ktos podpial ten temat pod jeden z
powaznych problemow) to mam do powiedzenia tyle: fakt ze krzaczki
przeszkadzaja w czytaniu, ale jezeli wykryjecie takiego grupowicza to
poinstruujcie go na privie jak ustawic poprawne kodowanie znakow, zamiast
wcinac tak banalny temat do waznej sprawy.
to tyle

1. Data: 2002-05-23 12:24:39

Temat: Re: ta cala grupa
Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mops" <m...@g...pl> wrote in message news:acilks$db9$1@news.tpi.pl...
> Witajcie moi drodzy.
> [cut]
> Wiekszosc z was jest podobno psychologami.
[cut]

Skucha na samym początku "wywodu".

Saulo

--
Laik i cynik o miękkim sercu :-)

1. Data: 2002-05-23 12:44:53

Od: Marsel <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mops napisał(a):

<...>
> Wiekszosc z was jest podobno psychologami.

skąd ten wniosek? nazbyt zasugerowałes sie nazwą grupy. przeciez sam
zwróciłes uwage na to ze zdecydowana wiekszosc postów jest nie na temat.
co nie znaczy ze brak tu zupelnie osób zaiteresowanych w róznym stopniu
psychologia. ale widac klimat nie sprzyja rzeczowym dyskusja.

<..>
> wy, psycholodzy nie potrafiliscie odkryc tak prostego schematu!

cytat z http://www.psphome.htc.net.pl/reguly.html:
"Przestrzegamy Cię przed: ocenianiem twoich rozmówcow, przypisywaniu im
motywów, wyjaśnianiu ich zachowań patologią ich osobowości, stawianiu im
diagnozy zaburzeń"

<...>
> poinstrujcie go na privie jak ustawic poprawne kodowanie znakow, zamiast

troche racji tez masz, ale dzieki pisaniu na grupe moze jeszcze ktos
zastanowi sie czy z jego kodowaniem jest w porzadku.

pozdrawiam
Marsel

1. Data: 2002-05-23 13:06:58

Od: ika zuzeloth <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

mops (m...@g...pl) bulgocze:
<acilks$db9$1@news.tpi.pl>

>Witajcie moi drodzy.

No to masz ftłaszny płoblem. Albo włęcz płoblemY!
A Ty jefteś pfychologiem?

Sio tłollu siooo!
A póki co - plum ;>

--
ika - umop apisdn
# the deepest shade of mushroom blue #

1. Data: 2002-05-23 13:31:08

Od: "Crumb" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie bede sie rozpisywac, bo szkoda. powiem tylko tyle, lubie te grupe za jej
zywosc, za to ze nie jest niemrawa jak np socjologia (chociaz sama jestem
socjologiem).
Polecam ja wszystkim znajomym, bo warto, jest ciekawa, czesto inspirujaca.

pozdrawiam
Aga

1. Data: 2002-05-23 15:29:04

Od: "Plonk" <...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

>"Marsel" <i...@w...pl>
>troche racji tez masz, ale dzieki pisaniu na grupe moze jeszcze ktos
>zastanowi sie czy z jego kodowaniem jest w porzadku.
Akurat o kodowaniu niespecjalnie mają pojęcie Ci, którzy tak ochoczo o
nim piszą.

--
HTML to twój obowiązek http://www.niusy.pl/ !

1. Data: 2002-05-23 18:20:56

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mops" news:acilks$db9$1@news.tpi.pl
> Wiekszosc z was jest podobno psychologami.

Jakbyś dłużej czytał grupę to byś wiedział, że prawda jest zupełnie inna.
Psychologów z krwi i kości na tej grupie jest tylko kilku i są to naprawdę
fachowcy, bo miałem ich przyjemność poznać osobiście (większość z nich) i
rozmawiać z nimi na żywo.

> poinstruujcie go na privie jak ustawic poprawne kodowanie znakow

To by dziennie trzeba było wysyłać kilkadziesiąt takich samych maili.
Jak ktoś już maksymalnie psuje litery to dostaje na priv kompletny opis
prawidłowej konfiguracji do najczęstszego psują czyli Outlook-a więc nie
panikuj :)

1. Data: 2002-05-23 19:02:35

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!

In article <acilks$db9$1@news.tpi.pl>, m...@g...pl says...
> Witajcie moi drodzy.

Ej...chlopie (babo) - nie wiem.

Ani to glebokie, ani na temat, ani nie wiesz o co chodzi w watku f/d,
ani nic odkrywczego nie powiedziales, ani nie masz pojecia kto jest kto.
Po co wiec taki manifesty piszesz?

1. Data: 2002-05-24 10:37:27

Od: "mops" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ika zuzeloth <i...@s...wody> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:acipd0$g32$...@n...tpi.pl...
> mops (m...@g...pl) bulgocze:
> <acilks$db9$1@news.tpi.pl>

> No to masz ftłaszny płoblem. Albo włęcz płoblemY!
> A Ty jefteś pfychologiem?

przeczytaj uwaznie to sie dowiesz

1. Data: 2002-05-24 10:40:13

Od: "mops" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jacek <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:M...@n...tpi.pl...
> [...]
>
> Ani to glebokie, ani na temat, ani nie wiesz o co chodzi w watku f/d,
> ani nic odkrywczego nie powiedziales, ani nie masz pojecia kto jest kto.

ej chlopie (babo) - nie wiem
nie pisze manifestow. i tak jak sie spodziewalem wszyscy odpowiedzieli na
najmniej istotne kwestie ktore postawilem w tym poscie. tak wiec zegnam was.
pap

Czy we Wrocławiu zaoczne psychologia?
W biegu...ciąg dalszy
Moja dziewczyna chciala popelnic samobojstwo
zdarzenie
Wybrane posty