tabaka

1. Data: 2002-02-24 15:16:56

Temat: tabaka
Od: "prism" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

to moj pierwszy post tutaj...
Mam pytanie odnosnie tabaki.
Czy rzadkie(raz na tydzien) "wciaganie" tabaki moze doprowadzic do
uzaleznienia porownywalnego do tego papierosowego?
Jakie moga byc skutki i powiklania zazywania tabaki?
Narazie spotkalem sie z tylko subiektywnymi opiniami, bo generalnie niewiele
jest zrodel informacji na ten temat jak to jest w przypadku alkoholu
narkotykow czy papierosow....

pozdrawiam
Jacek

2. Data: 2002-02-25 03:09:48

Temat: Re: tabaka
Od: jotem <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

prism wrote:

> [...]
> Narazie spotkalem sie z tylko subiektywnymi opiniami, bo generalnie niewiele
> jest zrodel informacji na ten temat jak to jest w przypadku alkoholu

Uzależnienie od nikotyny może nastąpić po podaniu jej dowolną drogą, ale
przy stosowaniu raz na tydzień nie wydaje mi się to prawdopodobne (jeśli
nie zwiększasz częstości).
To jeszcze są ludzie zażywajacy tabakę?
jotem

3. Data: 2002-02-25 10:23:24

Od: "bikej" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"jotem" <j...@p...com> wrote in message
> Uzależnienie od nikotyny może nastąpić po podaniu jej dowolną drogą, ale
> przy stosowaniu raz na tydzień nie wydaje mi się to prawdopodobne (jeśli
> [...]

Ja, że są tacy (m.in. ja:) W niektórych środowiskach studenckich tabaka jest
bardzo modna:)

4. Data: 2002-02-25 12:18:42

Od: "Massai" <t...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bikej" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
> "jotem" <j...@p...com> wrote in message
>
> Ja, że są tacy (m.in. ja:) W niektórych środowiskach studenckich
tabaka jest
> bardzo modna:)

Są, są, na Kaszubach większość samemu wyrabia (teraz już
nielegalnie...)
Pozdro
Massai

5. Data: 2002-02-25 12:43:52

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Massai wrote:

> [...]
> (jeśli

> tabaka jest
>
> Są, są, na Kaszubach większość samemu wyrabia (teraz już

Na czym polega nielegalnosc zazywania tabaki ?
W Czechach tabaka jest dostepna w sklepach tytoniowych typu trafika.
Moj dziadek sam robil sobie skrety z mahorki.
Mial taka maszynke z Niemiec.
Wczesniej kupowal na wsi wedzony tyton przedniej jakosci w postaci
calych lisci.
Liscie te cial na drobne pasemka, nastepnie rozdrabnial.
Do maszynki wkladal bibulke i wsypywal tyton, nastepnie go ubijal,
naciskal na knefel maszynki
i totyn zostal owiniety i scisniety bibulka i wyskakiwal gotowy
papieros.
Kupowalem mu takze czeska bibulke, ktora mozna bylo zakleic.

Dym z takiego papierosa, wlasnego wykonania, byl wiekszy niz kleby dymu
z cygara Fidela.

Ale tabaka wydaje sie mniej szkodliwa , gdyz nie atakuje pluc spalinami
i substancjami smolistymi.
Chyba jej sens byl taki, aby wywolac podraznienie gornych drog
oddechowych - nosa i wywylac
kichanie.

Jacek

6. Data: 2002-02-25 12:53:00

Od: <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i substancjami smolistymi.
> Chyba jej sens byl taki, aby wywolac podraznienie gornych drog

Tabaka w Polsce jest juz legalna, a produkowanie nie jest przestepstwem. Mozna
ja kupic w sklepach kolonialnych oraz innych z tytoniem i papierosami.

Leon

7. Data: 2002-02-25 12:54:25

Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

o...@p...onet.pl wrote:

> Tabaka w Polsce jest juz legalna, a produkowanie nie jest przestepstwem. Mozna
> ja kupic w sklepach kolonialnych oraz innych z tytoniem i papierosami.

Czy moze podac podstawe prawna tej zmiany ?
Dz.U.
Jacek

8. Data: 2002-02-25 13:07:48

Od: "Massai" <t...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

prawdopodobne

> Na czym polega nielegalnosc zazywania tabaki ?

No ja pi...
Czy Ty jesteś tępy czy czytać nie umiesz? Czy złośliwie przeinaczasz
to co czytasz??? Gdzie ja pisałem że ZAŻYWANIE tabaki jest
nielegalne???
ZTCW, samodzielny wyrób tabaki został zakazany jeszcze przez premiera
Buzka... Na Kaszubach straszny chyr się podniósł, bo to tam tradycja
(WYRÓB! WYRÓB! - wyjaśnienie dla Experta co to czytać nie umie...)
Zażywanie zresztą też jest tradycją...
Dalej sprawy nie śledziłem, ale wiem, że były boje o prawo do wyrobu
tabaki na własny użytek. Według moich ostatnich informacji, niewiele
dały.
Jezuu, po co ja sie męczę, przecież on i tak nie zrozumie...
Massai

9. Data: 2002-02-25 13:09:35

Od: "Massai" <t...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy moze podac podstawe prawna tej zmiany ?
> Dz.U.
> Jacek
A na co ci to? Jak Ci bardzo potrzebne, to sobie poszukaj... A nie
zwalaj na innych robotę.
Zaraz zacznę Cię pytać o podstawę do każdego zdania w Twoich
listach...
Massai

10. Data: 2002-02-25 13:11:00

Od: "Massai" <t...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
przestepstwem. Mozna
> ja kupic w sklepach kolonialnych oraz innych z tytoniem i

No zobacz, a te łobuzy w sklepie na kruczej jeszcze przed świętami
kazały sobie płacić bajońskie sumy za sprowadzaną, twierdząc ze w
Polsce nadal nie można produkować...
Pozdro
Massai

Czy zna link do lekarza krolowej brytyjskiej matki lub jej sekretarza ?
czy to juz ciaża na czym polega zabieg nadżerki
czy napinanie miesni takze powoduje ich ksztalotowanie ?
Powiklania pogrypowe
irydologia