tabl dopochwowe

11. Data: 2011-03-07 10:21:17

Temat: Re: tabl dopochwowe
Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-07 10:50, performerka pisze:

> Zakładaj ciaśniejsze majty na noc- to raz, podpaskę ze skrzydłami a
> nie wkładkę - to dwa - absolutnie żaden tampon - to trzy,
> i na przód i tył (w tz rowkach anatomicznych i u ich ewentualnego
> ujścia)wkładaj sobie po jednym ew. ile ci trzeba płatków
> kosmetycznych, jak
> nie masz to wata albo jakis inna lignina, cztery - myśl !

To nie lepiej zabandazowac? :-))

12. Data: 2011-03-07 11:05:36

Od: "Plumke" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WOJO"
>A tak zupełnie poważnie, to wystarczy.....

miec penisa...tylko czemu zamiast mozgu?

plumke

13. Data: 2011-03-08 07:14:09

Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

> miec penisa...tylko czemu zamiast mozgu?
Podkręć jasność wypowiedzi...
WOJO

14. Data: 2011-03-09 22:48:52

Od: araPALA2 <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/03/2011 11:21, Lebowski pisze:

> To nie lepiej zabandazowac? :-))

A Ty co taki zainteresowany? Najpierw nie w temacie, a teraz wątek
podchwycił i rad udziela kobiecie

15. Data: 2011-03-10 16:37:06

Od: Diabełsón <hellbóy@satón.órg> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-07 07:22, WOJO pisze:

> Piorąc bieliznę i pościel :)
> A tak zupełnie poważnie, to wystarczy umieścić je odrobinę głębiej i nie
> powinny brudzić.

moja ex jak jeszcze nie była ex a nawet moja, to kiedyś wylądowała na
oddziale ginekologicznym będąc młodą kobietą. No i tam dostała globulki
od pielęgniarki, jednak nikt jej nie wyłożył jak to się aplikuje, no i
je zjadła bidula :]

--
mirek wykurwiaj i zabierz zimę na wysypisko

Ropień w płucach
Re: Strzykanie przy połykaniu