Wody wysoko zmineralizowane, a zdrowie

1. Data: 2011-03-06 16:35:09

Temat: Wody wysoko zmineralizowane, a zdrowie
Od: "Pytajnik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dwa pytanka:

czemu nie możne przedawkowywać wód leczniczych, wysoko zmineralizowanych? np.
Zuber - zalec się 3x pół szklanki na dzień. Co może grozić przy wypijaniu 2-4
litrów na dzień?

Czemu przed wypiciem wody wysoko zmineralizowanej (np. Zuber) nie należy jeszcze
warzyw i owoców? Taka informacja widnieje na opakowaniu.

Pytająco pozdrawiam.

2. Data: 2011-03-06 19:51:48

Temat: Re: Wody wysoko zmineralizowane, a zdrowie
Od: "Papo5murfo" <słonce@peru.ru> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "Pytajnik" napisał:
> czemu nie możne przedawkowywać wód leczniczych, wysoko
> zmineralizowanych? np. Zuber - zalec się 3x pół szklanki na dzień.
> Co może grozić przy wypijaniu 2-4 litrów na dzień?

bo te wody są lecznicze tylko z nazwy, identycznie jak lekarstwa z nazwy
leczą a faktycznie szkodzą a jak przedafkujesz to i umżeć możesz:O(

3. Data: 2011-03-07 16:43:41

Od: "lamia" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pytajnik" <p...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> 2-4
> Czemu przed wypiciem wody wysoko zmineralizowanej (np. Zuber) nie należy

już tego żubra tak nie reklamuj, tylko podaj może jakie ma kationy i aniony

4. Data: 2011-03-07 17:16:03

Od: "Pytajnik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Pytajnik" <p...@p...onet.pl> wrote in message
>

> już tego żubra tak nie reklamuj, tylko podaj może jakie ma kationy i aniony

Rzeczywiście po przeczytaniu swojego postu, sam doszedłem do wniosku, że wyszła
z tego prawie reklama. W każdym razie lekarz zalecił pić, żołądek faktycznie
jakby mniej boli, ale zaniepokoiły mnie opinie w internecie.

skład mg/dm^3

Kationy:
Ca++ 132,02
MG++ 331,32
Na+ 6495
Fe++ 0.99
K+ 320
Li+ 12,49

Aniony:
HCO_3- 18549,47
SO_4-- 49,51
CI- 975,08
Br- 6,39
J- 1,48
F- 0,4
CO_2 wolny 1952

Suma składników stałych 26924,78

Składniki niezdysocjowane
H_2SiO_3 24,7
HBO_2 8,92

Także o co chodzi z przedawkowaniem i czemu owoców i warzyw nie można jeść
wcześniej?

5. Data: 2011-03-07 17:35:12

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-07 18:16, Pytajnik pisze:

> [...]
> HBO_2 8,92
>
> Także o co chodzi z przedawkowaniem i czemu owoców i warzyw nie można jeść

To jest woda mineralna?
Widzialem znacznie czystsze scieki przemyslowe.
Pradopodobnie chodzi o zwiazki chloru - nie bardzo lubia sie ze
zwiazkami organicznymi, a ich reakcja sieje THM-ami, ktore sa wysoko
rakotworcze.
Generalnie nie zaleca sie picia wody chlorowanej po spozyciu produktow
organicznych, zwlaszcza nieprzetworzonych przemyslowo, wlasnie z powodu
jak wyzej.

6. Data: 2011-03-07 18:36:42

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-07 18:35, Lebowski pisze:

> [...]
> Generalnie nie zaleca sie picia wody chlorowanej po spozyciu produktow
> organicznych, zwlaszcza nieprzetworzonych przemyslowo, wlasnie z powodu

PS oczywiscie wody chlorowanej w kazdej postaci, takze przegotowanej w
postaci herbaty czy kawy i wody surowej przepuszczonej przez filtry
weglowe, poniewaz ani podgrzanie, ani filtracja na filtru aktywnym nie
usuwa chloru.
Nie dotyczy wody dezynfekowanej dwutlenkiem cholru - obecnie cudownego
dziecka coraz wiekszej ilosci modernizowanych stacji uzdatniania.

7. Data: 2011-03-07 20:07:45

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> To jest woda mineralna?
> Widzialem znacznie czystsze scieki przemyslowe.

Które składniki tej wody są zanieczyszczeniami? Jakie są normy, o ile są
przekroczone, gdzie można znaleźć jakieś informacje na temat dopuszczalnych norm
i skutków ich przekroczenia?

8. Data: 2011-03-07 20:32:12

Od: "Pytajnik" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Które składniki są złe i dlaczego? Gdzie można znaleźć informacje na ich temat i
na temat dopuszczalnych norm? Co grozi ich zażywaniem? Gdzie mogę znaleźć
informacje na temat wody w kranie, tudzież ścieków i ilość wymienionych związków
zawartych w nich, tak żeby porównać co moja woda ma za dużo?

9. Data: 2011-03-07 21:15:53

Od: "lamia" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli nie wskazują jej pić więcej- to może znaczy po prostu że zawiera
ponadnaturalne stężenia?

Podaję obok wartości mojej wody, która ma napis 'wysokozmineralizowana'
(MV5ZYnI@nKa:)):
> [...]
> MG++ 331,32 /143/
> Na+ 6495 /63/
> Fe++ 0.99 /?/
> K+ 320 /7,5/
> Li+ 12,49 /?/

> HCO_3- 18549,47 /1304/
> SO_4-- 49,51 /32/
> CI- 975,08 /7/
> Br- 6,39 /?/
> J- 1,48 /?/
> F- 0,4 /?/
> CO_2 wolny 1952 /?/

> Suma składników stałych 26924,78 /1837/

> Także o co chodzi z przedawkowaniem i czemu owoców i warzyw nie można jeść
może żeby kamienie nie zniszczyły owoców? :p

10. Data: 2011-03-07 22:31:51

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-07 21:32, Pytajnik pisze:

> [...]
> informacje na temat wody w kranie, tudzież ścieków i ilość wymienionych związków
> zawartych w nich, tak żeby porównać co moja woda ma za dużo?

Z tego co pamietam, to praktycznie wszystkie sa przekroczone i to
kilkakrotnie. W dodatku chyba niedawno zmienily sie wymagania odnosnie
wody pitnej na jeszcze bardziej rygorystyczne.
Wymagania te są w rozporzadzeniu - jak chcesz to sobie znajdz
obowiazujace. Powinny chyba tez byc na stornach sanepidu.
Jesli wode ta masz nie z sieci, tylko z np. butelek, to sporo zagrozen
odpada na drodze jej transportu (mozliwosci i czasu reakcji, wymiany
jonowej itp.) natomiast w zaleznosci od tresci zoladka i kondycji
twojego organizmu mozliwosc reakcji zdysocjowanych mineralow jest tak
duza, ze moznaby pewnie napisac na ten temat opasle tomicho.
Generalnie starasz sie usilnie o raka i nawet jesli bezwladnosc i
odpornosc twojego organizmu okaze sie tak duza, ze nie nastapia zmany
neo, to raczej trwalych zmian patologicznych nie unikniesz.
Troche trudno jest mi wyobrazic sobie, w jakim celu lekarz moglby
zezwolic na spozycie takiej wody, ale chociazby cytostatyki, ktore 10
krotnie bardziej prowadza do wyniszczenia organizmu niz antybiotyki,
tak, ze nie ma na nie nawet praktycznie zadnej oslony bywaja przeciez
wlewane litrami do organizmu.

tabl dopochwowe
Ropień w płucach
Re: Strzykanie przy połykaniu