jaka mata masująca, podgrzewająca

1. Data: 2011-03-07 16:29:01

Temat: jaka mata masująca, podgrzewająca
Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

po zastanowieniu się nad masażerem ktory sobie ojciec upatrzył stwierdziłem
że sensowniejszym zakupem będzie mata masująca, z opcją podgrzewania, jednak
tyle tego jest na allegro...

szukam takiej na której się położy na wersalce, jak się da to z podgłówkiem,
chyba że są tylko oddzielnie, no i tu też pytanie ktory wybrać o podobnej
funkcjonalnosci co mata

pierwsze z brzegu propozycje, tylko czy sensowne?
http://allegro.pl/mata-masujaca-materac-vario-orygin
al-prezent-i1476243897.html
http://allegro.pl/poduszka-masujaca-homedics-sp-39h-
zrelaksuj-sie-i1478598952.html

2. Data: 2011-03-07 16:38:08

Temat: Re: jaka mata masująca, podgrzewająca
Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-07 17:29, zlotowinfo pisze:
> [...]
> wybrać o podobnej funkcjonalnosci co mata
>
> pierwsze z brzegu propozycje, tylko czy sensowne?

IMO takie maty z drgawko-pierdzeniem to wyrzucenie pieniedzy, nerwow i
zdrowia w bloto.
Jesli juz szukasz masazu mechanicznego to jako jedyny sensowny jest
chyba shiatsu, a maty ma calkiem niezle HoMedics, choc watpie, abys sie
na nich polozyl, bo naprawde masuja, a nie tylko pierdza.
Maja takze funkcje podgrzewania oraz kontrole czasu masazu.
Czesto sa wystawiane w Makro na fotelach jako demo wiec mozesz sie
wybrac jak masz gdzies w poblizu i przekonac sie na wlasnej skorze.
Czasem sa tez promocje na nie i za taka cene na pewno ich nigdzie
indziej nie kupisz.

Wody wysoko zmineralizowane, a zdrowie
tabl dopochwowe
Ropień w płucach