tabl dopochwowe

1. Data: 2011-03-06 12:23:44

Temat: tabl dopochwowe
Od: "Agnieszka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem na tabletkach dopochwowych które bardzo brudzą są koloru żółtego i
zakładam na noc podpaske ale ona nie podoła temu bo brudzi mi sie bielizna i
posciel. Jak sobie radzicie?

2. Data: 2011-03-07 06:22:51

Temat: Re: tabl dopochwowe
Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> szukaj wiadomości tego autora

> posciel. Jak sobie radzicie?

Piorąc bieliznę i pościel :)
A tak zupełnie poważnie, to wystarczy umieścić je odrobinę głębiej i nie
powinny brudzić.
Pozdrawiam !
WOJO

3. Data: 2011-03-07 06:59:47

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-06 13:23, Agnieszka pisze:
> Jestem na tabletkach dopochwowych kt?re bardzo brudz? s? koloru ??tego i
> zak?adam na noc podpaske ale ona nie podo?a temu bo brudzi mi sie bielizna i
> posciel. Jak sobie radzicie?

Przy ich marnej skutecznosci w porownaniu do innych srodkow IMO szkoda
zdrowa i komfortu. Juz lepiej chyba przejsc na kalendarzyk, skutecznosc
ta sama, a o ile przyjemniej.

4. Data: 2011-03-07 07:47:20

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-07 07:59, Lebowski pisze:

> Przy ich marnej skutecznosci w porownaniu do innych srodkow IMO szkoda
> zdrowa i komfortu. Juz lepiej chyba przejsc na kalendarzyk,
> skutecznosc ta sama, a o ile przyjemniej.

No tak, bo pewnie brudzące tabletki dopochwowe to w celach
antykoncepcyjnych się stosuje.
LOL

Ewa

5. Data: 2011-03-07 07:54:11

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-07 08:47, medea pisze:

> No tak, bo pewnie brudzące tabletki dopochwowe to w celach
> antykoncepcyjnych się stosuje.
> LOL
>
> Ewa

No tak, bo pewnie te antykoncepcyjne to sa czyszczace, a nie brudzace.

6. Data: 2011-03-07 07:55:51

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-07 08:54, Lebowski pisze:

> No tak, bo pewnie te antykoncepcyjne to sa czyszczace, a nie brudzace.

Przede wszystkim - antykoncepcyjne to są globulki.

Ewa

7. Data: 2011-03-07 08:22:38

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-07 08:55, medea pisze:

> Przede wszystkim - antykoncepcyjne to są globulki.
>
> Ewa

Nawet lekarze mowia na nie tez czasem tabletki, srodki czy preparaty.
Chociaz faktycznie watkodawczyni chodzilo pewnie o inne niz anty.

8. Data: 2011-03-07 09:26:51

Od: "Agnieszka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie chodzi o tabletki antykoncepcyjne tylko tylko lecznice na stan zapalny

9. Data: 2011-03-07 09:47:01

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-07 10:26, Agnieszka pisze:
> nie chodzi o tabletki antykoncepcyjne tylko tylko lecznice na stan zapalny

Chyba trudno oczekiwac, aby wchlonely sie w 100%, wiec idac tym tropem
myslowym normalne jest chyba, ze pozostalosc musi gdzies znalezc ujscie.
Poza tym stan zapalny jest chyba przejsciowy, skad zatem ten lament?

10. Data: 2011-03-07 09:50:44

Od: performerka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Mar, 13:23, "Agnieszka" <a...@p...onet.pl> wrote:
> Jestem na tabletkach dopochwowych kt re bardzo brudz s koloru tego i
> zak adam na noc podpaske ale ona nie podo a temu bo brudzi mi sie bielizna i
> posciel.  Jak sobie radzicie?

Zakładaj ciaśniejsze majty na noc- to raz, podpaskę ze skrzydłami a
nie wkładkę - to dwa - absolutnie żaden tampon - to trzy,
i na przód i tył (w tz rowkach anatomicznych i u ich ewentualnego
ujścia)wkładaj sobie po jednym ew. ile ci trzeba płatków
kosmetycznych, jak
nie masz to wata albo jakis inna lignina, cztery - myśl !

Ropień w płucach
Re: Strzykanie przy połykaniu