rtg (skutki uboczne zmiany pracy)

1. Data: 2011-03-07 19:12:00

Temat: rtg (skutki uboczne zmiany pracy)
Od: "oxy" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

zrobli mi rtg
skarżę się, bo było to konieczne do pracy, a ja niechętnie poddaję się
dodatkom cywilizacyjnyym. Czy nie mogę odmówić i mieć innego badania do
formalności? - Jak to jest z wymogami?

Najchętniej bym komuś zapłacił, by wziął xraya na swoją klatę.

2. Data: 2011-03-07 19:53:54

Temat: Re: rtg (skutki uboczne zmiany pracy)
Od: performerka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Mar, 20:12, "oxy" <o...@p...pl> wrote:
> [...]
> formalności? - Jak to jest z wymogami?
>
> Najchętniej bym komuś zapłacił, by wziął xraya na swoją klatę.

No proszzzz zrobili rtg na siłe...a ty nie chciałeś i mogłes nawet
zapłacić - to nie boli wiesz???
Jakie to wzruszające. Ale jest inna metoda. Rtg klatki robią by
zdiagnozować
rózne choroby np zmiany gruźliczne, uszczerbki na ukladzie oddechowym
powstałe na wskutek
niesprzyjających warunków w pracy itd ale w sumie jak
boisz sie nowinek, to popros by ci rozkroili klatke piersiową od pęka
do przełyku i pobrali wycinek, bo biopsja przezskórna to pewnie dla
ciebie tez
za nowoczesne udogodnienie cywilizacyjne.

3. Data: 2011-03-07 20:36:37

Od: "oxy" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"performerka" <m...@i...pl> wrote in message
e.googlegroups.com...
> No proszzzz zrobili rtg na siłe...a ty nie chciałeś i mogłes nawet
> zapłacić - to nie boli wiesz???
ciach

Nie takie było pytanie.
Za rady podziękuję, nie zmieniłaś (i raczedj nie msz szansy) mojego
stanowiskla wobiec tego czy chcę czy nie chcę rtg.

4. Data: 2011-03-08 13:50:42

Od: "oxy" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"oxy" <o...@p...pl> wrote in message
> dodatkom cywilizacyjnyym. Czy nie mogę odmówić i mieć innego badania do
> formalności? - Jak to jest z wymogami?

Zatem,
czy mogę odmówić przeswietlenia i zażądać badania komplementarnego? (na
rzecz formalności do pracy - badania wstępnego) - ?

5. Data: 2011-03-09 06:57:03

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-08 14:50, oxy pisze:
> "oxy" <o...@p...pl> wrote in message
>

> Zatem,
> czy mogę odmówić przeswietlenia i zażądać badania komplementarnego? (na
> rzecz formalności do pracy - badania wstępnego) - ?

Mozesz np. tomografie czy rezonans i doplacic roznice pracodawcy.

6. Data: 2011-03-09 15:32:14

Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "oxy" <o...@p...pl> napisał w wiadomości
> "oxy" <o...@p...pl> wrote in message
>

> Zatem,
> czy mogę odmówić przeswietlenia i zażądać badania komplementarnego? (na
> rzecz formalności do pracy - badania wstępnego) - ?

Oczywiście możesz, konstytucja tego nie zabrania, nie ma przymusu!
A i pracodawca tez może zrezygnować z zatrudnienia ciebie..
;-)

7. Data: 2011-03-09 18:09:06

Od: "oxy" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"p 47" <k...@w...pl> wrote in message
> Oczywiście możesz, konstytucja tego nie zabrania, nie ma przymusu!
> A i pracodawca tez może zrezygnować z zatrudnienia ciebie..

przecież to się dzieje w 'przestrzeni' instytucji odpowiedzialnej za
badania, a nie bezpośrednio między mną a pracodawcą, (który tylko wystawia
skierowanie i czeka na świstek).

8. Data: 2011-03-09 18:24:46

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-09 19:09, oxy pisze:
> "p 47" <k...@w...pl> wrote in message
>
> przecież to się dzieje w 'przestrzeni' instytucji odpowiedzialnej za
> badania, a nie bezpośrednio między mną a pracodawcą, (który tylko
> wystawia skierowanie i czeka na świstek).

W przestrzeni, w ktorej lekarz medycyny pracy ma okazje zgodnie z
oczywiscie czysto przypadkowo spolegliwa litera prawa wydoic frajera,
czyli twojego pracodawce i w systemie kieszeni polaczonych podeslac
jeszcze ciebie jako zlecenie innym kolesiom po fachu - okulistom,
laryngologom, rentgenologom, laborantom i innym.

jaka mata masująca, podgrzewająca
Wody wysoko zmineralizowane, a zdrowie
tabl dopochwowe
Ropień w płucach