tabletka przeciwbolowa

1. Data: 2002-07-03 21:44:10

Temat: tabletka przeciwbolowa
Od: "piotrek_s" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mialem dzis wypadek na rowerze. zlamana reka, otarcia itp. dostalem rowniez
zaszczepiony przeciwko durowi brzusznemu i tezcowi. czy moge po tych
szczepionkach polknac przed snem 1000 mg paracetamolu?

2. Data: 2002-07-04 11:16:31

Temat: Re: tabletka przeciwbolowa
Od: "KM" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik piotrek_s <r...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:afvrks$ioh$...@n...tpi.pl...
> [...]
> zaszczepiony przeciwko durowi brzusznemu i tezcowi. czy moge po tych
> szczepionkach polknac przed snem 1000 mg paracetamolu?

Jeśli nie jesteś uczulony, masz zdrowa watrobe to jest to nawet wskazane.

Krzysztof Michalski
k...@v...pl

3. Data: 2002-07-05 05:27:19

Temat: Re: tabletka przeciwbolowa - trochę OT
Od: "Jadarek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mialem dzis wypadek na rowerze. zlamana reka, otarcia itp. dostalem
rowniez

Jako częsty gość (ostanie trzy lata) na Oddziale Ortopedii naszego szpitala
zauważyłem, że przebywa tam dość dużo dzieci. Z zasłyszanych rozmów
rodziców/dzieci wynikało, że niektóre złamania były spowodowane z pozoru
dość błahymi zdarzeniami : chłopak konał piłkę i kość pękła, kolega popchnął
kolegę na ścianę, dziewczynka przewróciła się w piaskownicy (!) na zabawki,
itp. Sięgając pamięcią to swoich młodzieńczych lat przypominam sobie może z
jeden przypadek złamania ręki u kolegi (zresztą po wypadku rowerowo
samochodowym).

Pytanie : czy w ostatnich latach zauważacie zwiększoną "łamliwość" naszych
dzieci ?

"Jadarek" - Dariusz Kral (co to nie raz zdrowo prz.......ł ale jeszcze nie
miał nic połamane)

Urlop zdrowotny
odbudowa chrzastki
kofeina?