tabletki kiedy zaczać ???

1. Data: 2006-08-20 19:32:15

Temat: tabletki kiedy zaczać ???
Od: "ania" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!!
Mam pytanko pewnie standardowe ale....prosze o odpowiedz :)
ktorego dnia mozna zaczać brać tabletko antykoncepcyjne ??
Czy koncząc okres tez moge rozpocząć branie tabletek ?

Z gory dziekuje...
Ania

2. Data: 2006-08-20 19:58:04

Temat: Re: tabletki kiedy zaczać ???
Od: Monika <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ania napisał(a):
> [...]
> ktorego dnia mozna zaczać brać tabletko antykoncepcyjne ??
> Czy koncząc okres tez moge rozpocząć branie tabletek ?

Możesz ale to opakowanie nie będzie zabezpieczeniem przed ciążą.

3. Data: 2006-08-20 20:23:32

Od: "ania" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Możesz ale to opakowanie nie będzie zabezpieczeniem przed ciążą.

Nie ma byc zabezpieczeniem tylko uregulowaniem hormonow...pozbyciem sie
pryszczy, wyregulowaniem okresu..
Czyli smialo moge wziac..? Dzieki :)

4. Data: 2006-08-20 20:27:20

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ania <t...@b...pl> napisał(a):

> Witam !!!
> Mam pytanko pewnie standardowe ale....prosze o odpowiedz :)
> ktorego dnia mozna zaczać brać tabletko antykoncepcyjne ??
> Czy koncząc okres tez moge rozpocząć branie tabletek ?

powinno byc napisane na ulotce do Twoich tabletek.

Zasadniczo jest to 1 dzien cyklu(=dzien, w którym dostalaś krwawienia
miesięcznego) gdy po raz pierwszy bierzesz tabletki.

Wiekszosc tabletek jednofazowych ma 21 pigułek, więc po 21 dniu następuje 7
dniowa przerwa, podczas której występuje krwawienie podobne do "okresu".
Po owej 7 dniowej przerwie bierzesz kolejne opakowanie
Więcej przeczytasz choćby tu: http://www.antykoncepcja.pl/

Jak już Ci napisano, w tym przypadku, gdy kończysz już okres rozpoczynanie
brania tabletek mija się z celem

BTW, a lekarz nie wyjasnil, skandal!

pozdr.Hania

5. Data: 2006-08-20 20:27:22

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2006-08-20 20:27:25

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2006-08-20 20:40:01

Od: "Hania " <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania <v...@N...gazeta.pl> napisał(a):

sorki za mnozenie odp. - efekt korzystania z portalu Gazety :-/

pozdr.Hania

Nalot na jezyku.
Szukam Ortodonty - Warszawa.
Ciśnieniomierz - producent
Neurologia - jutro
Borelioza - dodatni wynik testu, co dalej, jakie rokowania???