Data: 2010-02-06 00:28:32
Temat: Re: tak sie powinno robić reklamy
Od: "cbnet" <c...@n...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Na czym polega obłuda tego klipu?
Ludzie woleliby widzieć takie filmiki w roli "reklam" społecznych,
bo wygodnie im jest uwierzyć, że skoro do nich ~trafiają, to tak
samo mogą być przekonywające dla "każdego", zapewniając
im tym samym 1) czyste sumienie, przy 2) braku konieczności
oglądania "standardowy" tego rodzaju typu reklam, które są dla
nich nadzbyt "nieestetyczne".
Kiedy ktoś napisał, że tylko idioci jeżdżą bez zapiętych pasów,
to taki komentarz ma sporo pozytywów.
Ale napisz im, że do idiotów ta "reklama" nie dotrze, że praktycznie
jedyne co do idiotów dociera to "standardowe" reklamy, których
nie chcą oglądać (te pokazujące idiotom co idioci ryzykują nie
zapinając pasów), to tego już do wiadomości nie przyjmą, bo
po co mają się poświecać patrząc na "brzydkie" filmiki, skoro
odkryli, że wcale już nie muszą.
A zatem ludzie oceniający ten film pragną zastąpić ~krwawe
reklamy tego typu czymś co jest dla nich miłe, przyjemne
i _wydaje się_ im skuteczne... i tylko to się dla nich liczy.
Nie liczy się realna skuteczność takiej "reklamy", lecz ich własna
wygoda, przy zachowaniu pozorów czystego sumienia.
Nowy sposób myślenia: nie ważne czy "reklama" jest realnie
skuteczna, lecz ważne czy mnie się wydaje skuteczna.
Od takich "reklam" już tylko krok do całkowitego zlikwidowania
reklam społecznych mających ostrzegać najmniej rozważnych.
Zatem mogę zgadzić się, że tak się powinno robić reklamy, z tym,
że nie są to już reklamy społeczne, lecz realnie anty-społeczne.
--
CB
Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości
news:hkbkjn$97n$1@news.onet.pl...
Myślisz, że tylko młodzi nie zapinają pasów?
Poczytaj chociażby to forum :-), MK
|