tak sobie przypomniałam o....

21. Data: 2010-05-03 15:01:34

Temat: Re: tak sobie przypomniałam o....
Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darr_d1" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
news:344c3dda-88e9-44fa-a025-75f3cfc6ea1d@p2g2000yqh
.googlegroups.com...
On 3 Maj, 16:12, "malkontent" <m...@w...pl> wrote:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w
> wiadomościnews:hrmkce$bij$1@news.onet.pl...

> ..

>Tak też sobie pomyślałem, że to rodzaj prowokacji. A prawdziwy s/e/p
>boki pewnie zrywa, że chybiony wybór. :-)

on to się juz pewnie zrywa z tej grupy ? :-)))
a czy na boki ? to sie okaże :-))

ale troche sam sprowokowałeś systuację
bo tak sie dopytywałeś ostatnio
o piosenkę "ta ostatnia niedziela" , że
chyba rozumiesz .... :-))))

22. Data: 2010-05-03 15:02:16

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

darr_d1 pisze:

> [...]
>>

> Tak też sobie pomyślałem, że to rodzaj prowokacji. A prawdziwy s/e/p
> boki pewnie zrywa, że chybiony wybór. :-)

Prawdę mówiąc ta 'popularność' bynajmniej nie była zamierzona
i wątpię, żeby ktoś się z niej cieszył.
Owszem, zadawałem sobie sprawę, że niektórzy z powodu pewnych niedostatków
mogą się różnić ode mnie pod pewnymi względami, ale żeby wszyscy? ;-)
Na pewno takie etykietowanie pozwala komuś otrzymać wsparcie
od innych i lepiej sobie z czymś poradzić, ciekawe tylko z czym?
Piotrek

23. Data: 2010-05-03 15:03:17

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> malkontent wrote:
>
> Zimny ogień, urwany z choinki?
choinka cała , nikt nie poparzony
- jeszcze jakieś pytania ?

24. Data: 2010-05-03 16:46:56

Od: sampi <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Maj, 16:45, darr_d1 <d...@w...pl> wrote:

> [...]
> jednak dlaczego zwracasz się w ten sposób akurat do mnie. Pamiętam Cię
> jeszcze z kilku pojedynczych dyskusji z Tobą jako z Izą. Nie powiem,
> schlebia mi w pewnym sensie, że porównujesz mnie z kimś kto jest na
> tej grupie bodajże najpopularniejszą (czytaj: najbardziej znaną,
> lubianą, nie lubianą, kontrowersyjną) postacią wirtualną. Dlatego
> natomiast "w pewnym sensie", że nie jest i nigdy nie było moim celem
> zabieganie tutaj o jakikolwiek rodzaj popularności.
>
> Muszę Cię jednak rozczarować - to niestety nie ja jestem s/e/p.

A co to za różnica paputku czy:
- JW
- kasia von pierdzista
- sender
- ender
- piotek
- tnony jakiśtam
- itd odnośnie wcześniejszych nicków czy tych współistniejących
?
Ja cię nie dyskredytuje, że zmieniasz nicki, bo sama to robię. Mnie
chodzi
o to, że w każdym grasz kogoś innego i zapierasz sie, że to nie ty.
Czy mnie to drażni?
Eee...raczej śmieszy, bo jesteś zbyt charakterystyczny mimo wszystko.
A co do twojej ''popularności''... na mnie nie działa, ale przyciąga
uwagę. Chodź być może w moim przypadku na zasadzie widoku - 60latki w
miniówce :)
Chciałbyś jeszcze coś wiedzieć ?

--
sampi

25. Data: 2010-05-03 16:48:29

Od: sampi <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Maj, 15:51, Qrczak <q...@o...pl> wrote:
> Dnia 2010-05-03 15:48, niebożę sampi wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Po czym wnosisz, że to Pimpuś?
>
> Qra
> --
> w związku ze zmianą serwera uprzejmie proszę zainteresowanych o
> zaktualizowanie filtrów w kaefach

7zmysł

--
sampi

26. Data: 2010-05-03 18:28:23

Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Maj, 18:48, sampi <g...@a...pl> wrote:

> 7zmysł

Nie obraź się, ale ja bym to nazwał raczej czymś w rodzaju bujnej
wyobraźni albo niczym nie uzasadnionej nadinterpretacji Twoich odczuć
względem innych użytkowników grupy.

BTW "7 zmysł" to taka cecha, która raczej nie zawiera w sobie znamion
"niezaprzeczalnego faktu"?

Pozdrawiam,
darr_d1

27. Data: 2010-05-03 18:40:05

Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Maj, 18:46, sampi <g...@a...pl> wrote:

> [...]
> - piotek
> - tnony jakiśtam
> - itd odnośnie wcześniejszych nicków czy tych współistniejących

Podtrzymuję, co powyżej - w mojej wypowiedzi.

> Ja cię nie dyskredytuje, że zmieniasz nicki, bo sama to robię.

A ja nie rozumiem po co ludzie zmieniają tutaj nicki. Przy założeniu,
że jest to grupa dyskusyjna mająca na celu głównie merytoryczną
wymianę poglądów i argumentów takie zmiany nicków są dla mnie
bezcelowe i jakby trochę dziecinne. Chyba że ktoś zmienia je dla
zabawy, w celu prowokacji czy też dla zrealizowania innych, znanych
sobie celów.

> ps. Niech ktoś mi napisze, skąd ten pan nadaje - będę wdzięczna. :)

A teraz pytasz o mnie czy o s/e/p? Tak dla jasności.

Pozdrawiam,
darr_d1

28. Data: 2010-05-03 19:07:20

Od: sampi <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3 Maj, 20:40, darr_d1 <d...@w...pl> wrote:

> Podtrzymuję, co powyżej - w mojej wypowiedzi.

> A ja nie rozumiem po co ludzie zmieniają tutaj nicki.

Wiele rzeczy ''nie rozumiesz'', świadczą o tym chociażby twoje
tendencyjne wręcz dziecinne pytania .
Myślę sobie, ze prowokujesz w elokwentny sposób.
W zasadzie mało cie czytam bo jo jesteś...bez urazy...nudny, ale jeśli
już coś przeczytam, to zazwyczaj pytasz o sprawy tak oczywiste, że aż
nie chce się na nie odpowiadać.

>Przy założeniu,
> że jest to grupa dyskusyjna mająca na celu głównie merytoryczną
> wymianę poglądów i argumentów takie zmiany nicków są dla mnie
> bezcelowe i jakby trochę dziecinne.

Bo?
Bez stałego nicku nie można dostatecznie uczestniczyć w merytorycznej
rozmowie.
Co zatem ma sie w dialogu liczyć, podane fakty i opinie i argumenty
rozmówcy czy opinia i
zbiorowy czy też odrębny stosunek grypowiczów do danej osoby i jej
nicku?

>Chyba że ktoś zmienia je dla
> zabawy, w celu prowokacji czy też dla zrealizowania innych, znanych
> sobie celów.

...czy dla innych sobie znanych celów....

> A teraz pytasz o mnie czy o s/e/p? Tak dla jasności.

Ty z okolic poznania a s/e/p z okolic ''chińskiej psiej wólki'' - czy
to coś zmienia(?) - nie bądźmy dziećmi

> Pozdrawiam,
> darr_d1

Masz jeszcze jakieś pytania?
Jak chcesz mnie sprowokować, to musisz się mocniej postarać.
--
sampi

29. Data: 2010-05-03 19:19:26

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

darr_d1 pisze:

> [...]
> sobie celów.

> A teraz pytasz o mnie czy o s/e/p? Tak dla jasności.

No, no, niezłą kolekcje nicków już zebrałeś jak widzę,
a swoją drogą to trochę chamstwo wmiawiać komuś i innym,
że ktoś jest kimś, jak się nie ma pewności,
w wyniku czego pisze się kompletne bzdury.
A nick można zmieniać chociażby dla tego, że zmienia
się użytkownik, nawet jeśli przywiązanie do poprzedniego
nakazuje doszukiwać się jakichś podobieństw ;-)
Piotrek

30. Data: 2010-05-03 19:40:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 03 May 2010 21:19:26 +0200, Piotr napisał(a):

> A nick można zmieniać chociażby dla tego, że zmienia
> się użytkownik, nawet jeśli przywiązanie do poprzedniego
> nakazuje doszukiwać się jakichś podobieństw ;-)

Nie każdego stać na stałość osobowości, nie każdego więc stać na stały
nick, który zawsze będzie wyrażał tę stałość...
:-)

Ludzie tworzący zło.
tvp1 teraz
Paweł Śpiewak, Tomasz Jastrun i Małe Biesy
Mistrzostwo
A słowo ciałem...