Re: taki misz-masz

From: "milatko" <m...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: taki misz-masz
Date: Sun, 3 Mar 2002 11:31:56 +0100

Więc jest tak: brak reakcji na "ona albo my". Doskonale wiem, że to jego
wygoda, a dzieci już się domyśliły, "niestety :)" są inteligentne. Tak
prawdę mówiąc czasami jestem w poważnej kropce. tak w sumie to jesteśmy
razem już 13 lat, i tamto kocham sprzed 7 było chyba przemyślane, dopiero
potem przyszły dzieci, ale też obowiązki i chyba szanowny pan zderzył się z
rzeczywistością. Chyba tak po trosze mam jeszcze nadzieję, że dorośnie, ale
niestety to już bardzo małe "trosze".
Pozdrawiam wszystkich :)
Agnieszka
Użytkownik "Basia" <b...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "milatko" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Dwa
>
> Musisz być naprawde silna skoro wytrzymałaś to 2 lata. Tylko co będzie
kiedy
> "tamta " z nim wpadnie? Kogo wtedy wybierze? Wydaje mi się, .że on
bardziej
> kocha siebie niż Wasze dzieci, a to że z Wami mieszka to raczej jakieś dla
> niego zabezpieczenie. Ja na Twoim miejscu postawiłabym sprawę jasno :
":Albo