takie jedzenie :)

21. Data: 2002-02-18 09:36:03

Temat: Re: takie jedzenie :)
Od: "Magdalena Szymko" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dzieki, to juz wiem wszystko i nie bede musial kupowac ksiazki ;)
> (szukalem w ksiegarniach ale nie znalazlem - byly za to ine ksiazki
> Montignaca)
Inne ksiazki tez sa dobre, ale na poczatek najlepsza jest "Jesc aby
schudnac"
wiec radze Ci jej poszukac, a jak nie znajdziesz w sklepie to od kogos
pozyczyc, bo jest np kilka produktow ktore sa absolutnie zakazane. Ale
naszcescie jestich tylko kilka :)))))

Pozdrawiam.
MagDusia !!!

22. Data: 2002-02-18 23:08:19

Od: leh <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Szymko" <s...@p...onet.pl> skribis:

> [...]

dzieki, to juz wiem wszystko i nie bede musial kupowac ksiazki ;)

(szukalem w ksiegarniach ale nie znalazlem - byly za to ine ksiazki

Pozdrawiam, Leh.
--
- I didn't know you can fly a plane ?
- Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)

23. Data: 2002-02-22 11:56:01

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

leh <l...@...pl> wrote in

> Yano <d...@p...onet.pl> skribis:

> Niestety owocami trudno sie najesc :(

Zmieniasz warunki. Możesz się najeść czymś smacznym, a potem jeść
smaczne np. pomarańcze (bez ograniczeń). Tobie chyba chodzi o coś takiego, co
z jednej strony jest sycące, z drugiej zdrowe, i można spożywać bez szkody w
nieograniczobych ilościach? Ambrozja i nektar znaczy? :->

--
/**** Gnasz na oślep, biedny błaźnie, ****\
***** Za wyśnionym gonisz łupem. *****

24. Data: 2002-02-24 13:54:37

Od: leh <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> skribis:

> Tobie chyba chodzi o coś takiego, co
>z jednej strony jest sycące, z drugiej zdrowe, i można spożywać bez szkody w
>nieograniczobych ilościach?

Nie tylko bez szkody, ale zeby jeszcze chudnac :)

> Ambrozja i nektar znaczy? :->

hmm.. to jest pomysl, tylko skad ja tyle tego wezme ;-))

Pozdrawiam, Leh.

25. Data: 2002-02-25 15:58:41

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

leh <l...@...pl> wrote in

> "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> skribis:

> Nie tylko bez szkody, ale zeby jeszcze chudnac :)

Taka substancja nie istnieje. Nawet od ambrozji się nie chudnie. :-)

> hmm.. to jest pomysl, tylko skad ja tyle tego wezme ;-))
^^^^
Załatw *trochę*, resztę jakoś złożymy. ;-)

--
/**** Here comes the war. ****\
***** Did you think we were born in peaceful times? *****

Optymalni
dieta dla zapracowanej
CZCESZ PLACIC MNIEJ ZA POLACZENIA TELEFONICZNE
tłuszcz
Distributorow ?