takie male,drobne pytanko..o spray do lazienki + wydajnosc ;(

1. Data: 2005-09-22 08:29:23

Temat: takie male,drobne pytanko..o spray do lazienki + wydajnosc ;(
Od: "maya" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kupilam sobie spray do lazienki zapachowy taki malutki,przykleja sie do sciany
i wystarczy raz nacisnac..dalam ok 5 zl jakis nie firmowy i...
wystarczyl mi na moze nawet nie 30 psikniec..
z reguly jest tak,ze powinien byc tak samo wydaajny jak duze spraye..
i teraz nie wiem czy takie male wklady sa tak malo wydajne czy po prostu
trafilam na taka firme,

na jak dlugo wam starcza takie cos? U MNIE TO BYLO KILKA DNI, doslownie kilka
psikniec ;(

chcialam kupic teraz Brise ale nie wiem czy jest sens wydawac tyle kasy na cos
tak malego na klilka razy...

2. Data: 2005-09-22 13:30:59

Od: Beniamin <w...@N...Spamuj.Mnie.Na.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

maya napisał(a):
> [...]
> psikniec ;(
>
> chcialam kupic teraz Brise ale nie wiem czy jest sens wydawac tyle kasy na cos

My używamy Brise - nie wiem na ile psiknięć starcza, bo nie liczę, ale
na długo z pewnością i dłużej niż na 30 psiknięć - to pewne.

Beniamin

PS. Najlepiej idź do marketu i wypsikaj jeden.
PS2. Uwaga: to nie jest uczciwe, a poza tym wypsikanie całego brise'a w
markecie może łatwo się wydać :)

3. Data: 2005-09-22 20:03:16

Od: "salamon" <s...@b...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> z reguly jest tak,ze powinien byc tak samo wydaajny jak duze spraye..
Noooo.....
A ja mam słoik 5-cio litrowy, w którym kiszę ogórki. I teraz mam pytanie:
nie mogę tam zmieścić tylu ogórków, ile mieści sąsiad w 100 litrowej beczce.
Czy to normalne?

Na fizyce w szkole podstawowej (tam było o obętości naczyń) trzeba było
uważać, a nie całować się z chłopakami w ostatniej ławce.

pozdrawiam
zdumiony ignorancją
SALAMON

4. Data: 2005-09-22 22:38:36

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "salamon" <s...@b...poczta.fm> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Na fizyce w szkole podstawowej (tam było o obętości naczyń) trzeba było
> uważać, a nie całować się z chłopakami w ostatniej ławce.

a wiesz co to jest cisnienie gazu? i czy zdajesz sobie sprawe ze ogorki
gazem nie są?

A do Mayi: jest takie powiedzenie "co tanie to drogie" i tu sie sprawdza
MaW

5. Data: 2005-09-24 21:12:07

Od: "salamon" <s...@b...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> a wiesz co to jest cisnienie gazu? i czy zdajesz sobie sprawe ze ogorki
> gazem nie są?
A czy wiesz, że w takim psikadle gaz jest tylko czynnikiem miotającym? i czy
zdajesz sobie sprawę, że ta perfumowana ciecz( która ma poprawić
samopoczucie po zrobieniu kupy) gazem nie jest?
Nadal kłania się fizyka na poziomie szkoły podstawowej (objętość oraz
ściśliwość i rozprężliwość ciał stałych, cieczy i gazów)

pozdr
SALAMON

'bezpieczna' i bezpieczna odleglosc od linii wysokiego napiecia
Materace z Macro
zacieki w lodowce
Sokowirówka - co wybrać ?
lodóka - pleśniejąca żywność