Czy tynk na ścianach jednowarstwowych (np. Porotherm 44) pęka ?

1. Data: 2005-09-22 09:14:18

Temat: Czy tynk na ścianach jednowarstwowych (np. Porotherm 44) pęka ?
Od: "Jar" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pytanie jest zwrócone do osób, które mają dom w technologii jednowarstwowej
z pustaków Porotherm (38 lub 44 lub 50) bez ocieplenia. Ja też mam taki
budynek i chciałem go otynkować tynkiem tradycyjnym (cementowo - wapienny).
Zacząłem rozmawiać z różnymi osobami i pojawiały się opinie, że tynk lubi
pękać. Aby tego uniknąć można (nawet trzeba) zastosować siatki zbrojące.

Czy znany jest wam taki problem i sposób uniknięcia jego?

2. Data: 2005-09-22 10:10:57

Od: "Jan" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jar" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> Pytanie jest zwrócone do osób, które mają dom w technologii
jednowarstwowej
> z pustaków Porotherm (38 lub 44 lub 50) bez ocieplenia.

Sciany mam z Porothermu 44
Na ścinach jest 6 cm tynk termoizolacyjny Porothermu (był kładzony
2-warstwami) na to zwykły tynk mineralny
2 lata nic nie peka.

Pozdrawiam
J.

3. Data: 2005-09-22 10:40:36

Od: "Marcin Mirowski" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem jak Porotherm ale u mnie jest mur z przedwojennej cegły pełnej na 2
cegły. Zimno jest, trzeba by to ocieplić ale ciągle nie ma komu. Co do
tynków to na ścianie nie pęka, widać skutki skraplania w narożach, natomiast
najgorzej jest w ościerzach - te są popękane aż żal patrzeć. Dobrze ze się
nie sypią.

Marcin Mirowski
gg1148897 503-866-914

takie male,drobne pytanko..o spray do lazienki + wydajnosc ;(
'bezpieczna' i bezpieczna odleglosc od linii wysokiego napiecia
Materace z Macro
zacieki w lodowce
Sokowirówka - co wybrać ?