Re: taksowki w warszawie?

From: Michal 'Orr' Daszkowski <m...@u...idn.org.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: taksowki w warszawie?
Date: 2 Oct 2000 22:14:11 GMT

A więc stało się! ;-) Dnia 2 Oct 2000 13:34:40 GMT, osoba podpisująca
się: Robert Maron <r...@r...net>, w artykule:
<s...@l...localdomain> napisała:

> hej - ma ktos dobre / zle doswiadczenia z korporacjami taksowkowymi
> w warszawie?
>
> * przyjac zlecenie przez telefon (ta osoba nie porozumie sie zbyt latwo
> z taksowkarzem),
> * taksowkarz musialby wejsc na gore do mieszkania,
> * pomoc tej osobie zejsc do taksowki,
> * zawiezc,
> * pomoc dojsc do celu,
>
> da sie? jakies korporacje sie moze specjalizuja? wiecie cos?

MPT 919 miała w swoim czasie specjalne samochody [busy Volkswagena],
przystosowane do wożenia osób niepełnosprawnych. Jeździli tam
kierowcy, którzy mieli ,,wliczone'' to, że mogą musieć pomagać
w transportowaniu wózka. Czyli chyba pomaganie w wchodzeniu/schodzeniu
też nie powinno być problemem.

Problemem natomiast może być to, że te busy jeżdżą już coraz rzadziej,
o ile jeszcze w ogóle jeżdżą. Ostatnio jak chciałem skorzystać
[a było to już naprawdę dawno temu], to akurat żaden bus się nie
zgłosił do dyspozytorni i po prostu nie mogli go wysłać. Ale ponieważ
ja się mogę zapakować do zwykłej taksówki, to przysłali mi zwykłą,
gdzie kierowca był poinformowany co i jak i żadnych problemów nie
było. Ale to też już było dawno i nie wiem jak jest teraz...

Myślę, ze trzeba po prostu zadzwonić i spytać jak to wygląda.

Jest jeszcze instytucja o nazwie 'TUS' [Transportowe Usługi
Specjalistyczne], która jest znacznie bardziej profesjonalna [duży
bus Mercedes, oprócz kierowcy pomocnik], ale to nie jest usługa ,,na
żądanie'' i trzeba rezerwować przejazd TUS-em z niekiedy bardzo
dużym wyprzedzeniem. :-( Nie znam URLa do strony ,,Integracji''
[bo chyba mają :-)], ale u nich powinno być info na ten temat.

Jak nie znajdziesz, to daj znać -- sprawdzę w którymś numerze tego
pisma.

Pozdrawiam
Orr

--