taksowki w warszawie?

1. Data: 2000-10-02 13:34:40

Temat: taksowki w warszawie?
Od: r...@r...net (Robert Maron) szukaj wiadomości tego autora

hej - ma ktos dobre / zle doswiadczenia z korporacjami taksowkowymi
w warszawie?

* przyjac zlecenie przez telefon (ta osoba nie porozumie sie zbyt latwo
z taksowkarzem),
* taksowkarz musialby wejsc na gore do mieszkania,
* pomoc tej osobie zejsc do taksowki,
* zawiezc,
* pomoc dojsc do celu,

da sie? jakies korporacje sie moze specjalizuja? wiecie cos?

robert
--
<r...@r...net> http://www.robmar.net/ http://wap.robmar.net/
"go my son, go my son" [Moff, Human Traffic]

2. Data: 2000-10-02 22:14:11

Temat: Re: taksowki w warszawie?
Od: Michal 'Orr' Daszkowski <m...@u...idn.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

A więc stało się! ;-) Dnia 2 Oct 2000 13:34:40 GMT, osoba podpisująca
się: Robert Maron <r...@r...net>, w artykule:
<s...@l...localdomain> napisała:

> [...]
> * zawiezc,
> * pomoc dojsc do celu,
>
> da sie? jakies korporacje sie moze specjalizuja? wiecie cos?

MPT 919 miała w swoim czasie specjalne samochody [busy Volkswagena],
przystosowane do wożenia osób niepełnosprawnych. Jeździli tam
kierowcy, którzy mieli ,,wliczone'' to, że mogą musieć pomagać
w transportowaniu wózka. Czyli chyba pomaganie w wchodzeniu/schodzeniu
też nie powinno być problemem.

Problemem natomiast może być to, że te busy jeżdżą już coraz rzadziej,
o ile jeszcze w ogóle jeżdżą. Ostatnio jak chciałem skorzystać
[a było to już naprawdę dawno temu], to akurat żaden bus się nie
zgłosił do dyspozytorni i po prostu nie mogli go wysłać. Ale ponieważ
ja się mogę zapakować do zwykłej taksówki, to przysłali mi zwykłą,
gdzie kierowca był poinformowany co i jak i żadnych problemów nie
było. Ale to też już było dawno i nie wiem jak jest teraz...

Myślę, ze trzeba po prostu zadzwonić i spytać jak to wygląda.

Jest jeszcze instytucja o nazwie 'TUS' [Transportowe Usługi
Specjalistyczne], która jest znacznie bardziej profesjonalna [duży
bus Mercedes, oprócz kierowcy pomocnik], ale to nie jest usługa ,,na
żądanie'' i trzeba rezerwować przejazd TUS-em z niekiedy bardzo
dużym wyprzedzeniem. :-( Nie znam URLa do strony ,,Integracji''
[bo chyba mają :-)], ale u nich powinno być info na ten temat.

Jak nie znajdziesz, to daj znać -- sprawdzę w którymś numerze tego
pisma.

Pozdrawiam
Orr

--
/~~\ __ __ ____________________________________________________
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <o...@i...pl> PGP: DB36A1F1 |

3. Data: 2000-10-03 04:45:12

Od: "Inwalida" <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal 'Orr' Daszkowski" <m...@u...idn.org.pl> napisał w
wiadomości news:slrn8ti25j.3gb.midas@pipok.orrnet.priv.pl...
> A więc stało się! ;-) Dnia 2 Oct 2000 13:34:40 GMT, osoba podpisująca
> się: Robert Maron <r...@r...net>, w artykule:

[ciap]
> MPT 919 miała w swoim czasie specjalne samochody [busy Volkswagena],
[ciap]
> Problemem natomiast może być to, że te busy jeżdżą już coraz rzadziej,
> o ile jeszcze w ogóle jeżdżą.

Oficjalnie ich nie ma, kierowcy wykupili i jeżdzą ze stałymi pasażerami.

[ciap]
> Myślę, ze trzeba po prostu zadzwonić i spytać jak to wygląda.

To jest najleprzy dziś sposób. W MPT można sie zapytać,
mają namiar na kierowców. Potem wystarczy się umówić.

> [...]
> [bo chyba mają :-)], ale u nich powinno być info na ten temat.
> Jak nie znajdziesz, to daj znać -- sprawdzę w którymś numerze tego

Nigdy tym wynalazkiem nie jeżdziłem, ale jak się kiedyś dowiadywałem:
1. Rezerwacja chyba do 4ch dni wcześniej.
2. Biorą do wozu ile wlezie, i rozwożą jak im pasuje, można przy okazji
zwiedzić okolice :-)

Amputacja i co dalej?
Re: Głosujcie na Mariana Krzaklewskiego !
Sexy MP3s for you
New WEB linux win Mac 9496
imagenes fondos themes 3081