Re: taksowki w warszawie?

From: "Inwalida" <i...@a...net>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: taksowki w warszawie?
Date: Tue, 3 Oct 2000 06:45:12 +0200

Użytkownik "Michal 'Orr' Daszkowski" <m...@u...idn.org.pl> napisał w
wiadomości news:slrn8ti25j.3gb.midas@pipok.orrnet.priv.pl...
> A więc stało się! ;-) Dnia 2 Oct 2000 13:34:40 GMT, osoba podpisująca
> się: Robert Maron <r...@r...net>, w artykule:

[ciap]
> MPT 919 miała w swoim czasie specjalne samochody [busy Volkswagena],
[ciap]
> Problemem natomiast może być to, że te busy jeżdżą już coraz rzadziej,
> o ile jeszcze w ogóle jeżdżą.

Oficjalnie ich nie ma, kierowcy wykupili i jeżdzą ze stałymi pasażerami.

[ciap]
> Myślę, ze trzeba po prostu zadzwonić i spytać jak to wygląda.

To jest najleprzy dziś sposób. W MPT można sie zapytać,
mają namiar na kierowców. Potem wystarczy się umówić.

> Jest jeszcze instytucja o nazwie 'TUS' [Transportowe Usługi
> Specjalistyczne], która jest znacznie bardziej profesjonalna [duży
> bus Mercedes, oprócz kierowcy pomocnik], ale to nie jest usługa ,,na
> żądanie'' i trzeba rezerwować przejazd TUS-em z niekiedy bardzo
> dużym wyprzedzeniem. :-( Nie znam URLa do strony ,,Integracji''
> [bo chyba mają :-)], ale u nich powinno być info na ten temat.
> Jak nie znajdziesz, to daj znać -- sprawdzę w którymś numerze tego
> pisma.

Nigdy tym wynalazkiem nie jeżdziłem, ale jak się kiedyś dowiadywałem:
1. Rezerwacja chyba do 4ch dni wcześniej.
2. Biorą do wozu ile wlezie, i rozwożą jak im pasuje, można przy okazji
zwiedzić okolice :-)