tanie i smaczne

1. Data: 2004-12-20 12:15:59

Temat: tanie i smaczne
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
macie jakieś przepisy na smaczne jedzonko a jednoczesnie jest to szalenie
tanie ?
thx
p.

1. Data: 2004-12-20 12:32:10

Temat: Re: tanie i smaczne
Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:
> witam
> macie jakieś przepisy na smaczne jedzonko a jednoczesnie jest to
> szalenie tanie ?
> thx
> p.

Wszystko z ziemniakow z kluskami-przecierakami na czele, poprzez placki
ziemniaczane, kopytka, zapiekanki...
Ania

1. Data: 2004-12-20 18:37:49

Od: "morghul" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam co jakiś czas nieodpartą ochotę na takie coś:

makaron świderki 0,5kg
2 jajka
kawałek żółtego sera
2 dobre cienkie parówki
mała cebulka
ketchup
masło
zioła prowansalskie, sól i pieprz.

Gotujesz makaron na bardzo miekki ale nei rozgotuj (orgianlne danie robiłem
z makaronu domowego mojej babci ale jaos ostatnio babcia ma lenia ;) ), nie
przelewaj wodą. Na stopionem maśle zeszklić drobno posiakaną cebulke i
podsmażyć lakko pokrojoną parówke (opcja), dodajesz makaron i smażysz jakis
czas. Wbijasz jajka i mieszając smażysz aż się zetną. Dodajesz przyprawy.
Jelśli wszystko juz gotowe to gasisz ogień pod patelnią i wsypujesz
pokrojony w kostę ser i mieszasz dobrze.
Podajesz polane kechupem zaraz po przygotowaniu.

Poezja...

morghul

1. Data: 2004-12-20 21:41:12

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik A.L., sącząc kawkę, wyklepał:

> Wszystko z ziemniakow z kluskami-przecierakami na czele, poprzez placki
> ziemniaczane, kopytka, zapiekanki...
i pierogi, pierogi :)

Krusz.
z golonką
--
Kruszyna
#GG 3084947

dwa pytania (cieple ciasto i pieczony schab)
jakie wino na grzańca?
Thermomix TM 31
Świąteczne ciasta - wcześniejsze przygotowania
chwalę sałatkę fuksy i dziękuj