tapeta na twarzy

91. Data: 2006-05-10 17:15:52

Temat: Re: tapeta na twarzy
Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@l...po> napisał w wiadomości
news:e3soh3$jb0$1@news.onet.pl...
> Paula<p...@o...pl>
>
> [...]
>
> I ma pewnie najwyżej 18 wiosen :)
>
> Paw.

Tak miło się robi, gdy ludzie ujmują mi parę lat, ale trochę przesadziłeś :)
Poza tym, czy błyszczyki są zarezerwowane tylko dla 18-tek? Ja znam
nastolatki, które mają często wręcz wyzywający makijaż :)
Nietoperek

92. Data: 2006-05-10 17:33:37

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha napisał(a):

> Zachowaniem, kobieto. Zachowaniem...

niestety nie. To stwierdzenia wynika z obserwacji ludzi m.in w
autobusach z którymi przyszło mi często jechać ponad 40 minut

93. Data: 2006-05-10 17:36:24

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha napisał(a):

> Jarzynowy*? (NMSP)
>
> *ktoś kiedyś napisał w opowiadanku o "świetle lamp jarzynowych"

niestety trafiłam gafe, ale to wynika z mnóstwa błędów jakie można
spotkać na forum

94. Data: 2006-05-10 17:50:07

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

twiza<b...@t...pl>

> niestety trafiłam gafe, ale to wynika z mnóstwa błędów jakie można
> spotkać na forum

ładne, zwykli ludzie strzelają, a twiza nie tylko strzela, ale i trafia :)

no i to oczywiście ludzie naokoło są winni, nawet jeśli akurat świecili
przykładem :)

paff

95. Data: 2006-05-10 17:54:29

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "twiza" napisał:

> niestety nie. To stwierdzenia wynika z obserwacji ludzi m.in w
> autobusach z którymi przyszło mi często jechać ponad 40 minut

I tak obserwując stwierdzasz, co ci faceci myślą. Ciekawe, zaiste.
Rozwiń, proszę, przyjdę do domu, to sobie poczytam.

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18 - na liczniku 61.000:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

96. Data: 2006-05-10 17:54:59

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki napisał(a):
> [...]
>
> no i to oczywiście ludzie naokoło są winni, nawet jeśli akurat świecili

ok ok

97. Data: 2006-05-10 18:03:20

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha napisał(a):

> I tak obserwując stwierdzasz, co ci faceci myślą. Ciekawe, zaiste.
> Rozwiń, proszę, przyjdę do domu, to sobie poczytam.

Mowa ciała, wyraz twarzy dużo mówią o człowieku. Jak spotkasz górnika i
stwierdzisz że jest lekarzem to będziesz ślepa,-y Do każdej pracy jak i
do żony czy męża człowiek się upodabnia i tego nie zmienisz. Jak ktoś do
tego wszystkiego dołączy swój sposób wysławiania się, to można
stwierdzić w jakim towarzystwie sie obraca, czy szpanuje, czy nawet co
może mieć na myśli?

98. Data: 2006-05-10 18:16:00

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

twiza; <e3ta10$mop$1@nemesis.news.tpi.pl> :

> [...]
> tego wszystkiego dołączy swój sposób wysławiania się, to można
> stwierdzić w jakim towarzystwie sie obraca, czy szpanuje, czy nawet co

A ja w jakim towarzystwie się obracam od co najmniej roku?

Flyer
--
gg: 9708346

99. Data: 2006-05-10 18:28:00

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja w jakim towarzystwie się obracam od co najmniej roku?

cb ci tego jeszcze nie mówił ? :))

--
pozssdrafiam fższyskich polaków
P.D.

100. Data: 2006-05-10 19:46:00

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski; <e3tb69$5od$1@inews.gazeta.pl> :

> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> cb ci tego jeszcze nie mówił ? :))

Mówił, mówił. ;) On [cb] tak samo by mówił, gdybym pracował w jego
firmie [a on by o tym nie wiedział], albo gdybym kontaktował się z
najszacowniejszymi z szacownych. To pierwsze byłoby nawet zabawne, gdyby
skonfrontować kolegów cb z ich oceną wydaną w poście do mnie. :)

Flyer
--
gg: 9708346

Ślepy zaułek cywilizacji?! -serdecznie pod rozwagę! :/
Majówka PSP
Samooszukiwanie się ratuje ludzkość? ;)
Nieufny jak...Polak?!
SNP - jak to z nim jest?