tapeta na twarzy

101. Data: 2006-05-10 19:48:42

Temat: Re: tapeta na twarzy
Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika A. Kowalczyk napisał(a):

> Coś różowego, ale przybrudzonego, jakbyś lody malinowe zmieszał z
> kakaowymi, paskudztwo.

Hmmm... skoro istnieją brzydcy ludzie to widać potrzebne są także
brzydkie kolory.

> A wrażliwi na kolory są także mężczyźni, na pewno fotograficy :)
> Jestem kobietą i fotografem... różowo-beżowy nie ma przede mną
> tajemnic :)

Zapomnij o różowo-beżowym, opowiedz lepiej jak jest z tymi młodymi
chłopcami gotowymi zrobić wszystko za fotkę w Pani Domu :)

102. Data: 2006-05-10 19:50:40

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha napisał(a):

> No tak, on jest nienormalny ;) Na innych facetów działąją inne
> kobiety.

Faktycznie, świr :)

> Ale nadmiar pstrokacizny jest niestrawny dla każdego. I o to mi
> chodziło.

Dziś prawdziwych Cyganów już nie ma. Rozumiem o co Ci chodziło.

103. Data: 2006-05-10 19:51:40

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer; <e3tfgv$c7d$1@atlantis.news.tpi.pl> :

> Przemysław Dębski; <e3tb69$5od$1@inews.gazeta.pl> :

> Mówił, mówił. ;) On [cb] tak samo by mówił, gdybym pracował w jego
> firmie [a on by o tym nie wiedział], albo gdybym kontaktował się z
> najszacowniejszymi z szacownych. To pierwsze byłoby nawet zabawne, gdyby
> skonfrontować kolegów cb z ich oceną wydaną w poście do mnie. :)

Zresztą metoda cb jest żałosna, choć powszechna. Wyobraź sobie - tłumek
facetów i nagle jednego wyzywa jakiś przełożony od debili i kurew
niedorobionych - reszta kładzie uszy po sobie, żeby nie zostać
*upokorzona_publicznie* w podobny sposób. Albo inaczej - cb opowiada
znajomym o kimś w brzydkich słowach - znajomi są grzeczni, bo nie chcą
być tak samo określeni.

Flyer
--
gg: 9708346

104. Data: 2006-05-10 19:55:58

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha napisał(a):

> Eee... wystarczy makijaż permanentny.
> Na twarz, bo na inne części
> ciała... hmmm... ;)

Nieeee, oszczędź proszę, ja naprawdę jestem jeszcze niewinny.

105. Data: 2006-05-10 19:58:54

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

... z Gormenghast napisał(a):
> "bazzzant" w news:e3qrac$2cma$3@news.mm.pl...
> /.../

> No jak to skąd!! Przecież - niepodobieństwa się odpychają, nie...?!
> No to jak sądzisz - bliżej mi do tłuczka w kasku z muszli klozetowej
> z przyłbicą z klapy od sedesu - czyli pięknoducha gburowato wsobnego
> cebe, czy też do wyrafinowanego intelektualisty piwnego - Przemka D.,
> którego bardzo sobie cenię niezmiennie i od lat (choć mu tam kiedyś
> cosik wypominałem chyba, ale to były męskie sprawy ;))?
>
> Coś Ty chyba Bazzi niezbyt uważny byłeś na zajęciach
> towarzyskich, hehe...

Fakt, nigdy nie wiedziałam w którą rękę widelec i w co się go wsadza.

> Ale to nic - przecież i tak Cię lubię ;)).

Przestań, dziewczęta zerkają zza płota.

> pozdry
> All
>
> [mnie tu nie ma, więc tylko przelatam po starych znajomych]

W takim razie czuję się przelatany.

106. Data: 2006-05-10 20:35:31

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "twiza" napisał:

> Mowa ciała, wyraz twarzy dużo mówią o człowieku. Jak spotkasz
> górnika i stwierdzisz że jest lekarzem to będziesz ślepa,-y

No ale to nie ze względu na mowę ciała czy wyraz twarzy, tylko na jego
"makijarz".
A zaczęłaś od tego, że faceci uważają, iż kobiety maja niższy iloraz
inteligencji. To jak taki górnik Ci to przekazuje za pomocą mowy
ciała?

> Do każdej pracy

Pracuję w piątej firmie. Chyba już jestem kameleonem :D

> jak i do żony czy męża człowiek się upodabnia

Do psa też :]

> Jak ktoś do tego wszystkiego dołączy swój sposób wysławiania się,
> to można stwierdzić w jakim towarzystwie sie obraca, czy szpanuje,
> czy nawet co może mieć na myśli?

To znaczy, zakładasz z góry, co sobie taki ktoś mysli? Hmmm...
Interesujące podejście.
A wracając do początka podwątka, statystycznie rzecz biorąc kobiety
mają niższe IQ niż mężczyźni. I co teraz? ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18 - na liczniku 61.000:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

107. Data: 2006-05-10 20:46:00

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Faktycznie, świr :)

Dlatego się tak dobrze rozumiemy :)

> Dziś prawdziwych Cyganów już nie ma. Rozumiem o co Ci chodziło.

No jak to? A Edytka G.? ;)

108. Data: 2006-05-10 20:51:06

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Greg" napisał:

> Wrzucam jednak przykłady twarzy

A znasz może jakieś stronki z fajnymi aktami (kobiecymi ofkoz)?
Potrzebuję do pewnego hmmm... projektu. Na tych z plfoto zbyt mało
widać ;) A lustro to nie to o co mi chodzi.

109. Data: 2006-05-10 22:15:23

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aicha" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
> A wracając do początka podwątka, statystycznie rzecz biorąc kobiety
> mają niższe IQ niż mężczyźni. I co teraz? ;)

To akurat wynika z budowy "testów na IQ". Poprostu panowie lepiej sobie z
nimi radzą. A co do inteligencji czy też przewagi mózgu (Leo o tym
wspomniał, a nie chce mi się 10 razy odpisywać, więc tak złożę trochę).
Budowa rzeczywiście się różni co wynika (brzydko mówiąc) z pojemności
czaszki. Kobiecy mózg (dokładniej kora) jest bardziej pofałdowany. Ale ilość
połączeń nerwowych (czy też szans na owe połączenia) jest identyczna.
Różnice w testach czy też "codziennej inteligencji" wynikają z różnic w
"korzystaniu" z mózgu. Trochę inaczej wykorzystujemy zmysły i ośrodki
myślenia ze względu na czysto biologiczną rolę kobiety i mężczyzny. (Ale mi
się wykład wyprodukował :/)

--
c...@p...pl

"Życie nieświadome nie jest warte tego,
by je przeżyć"
Sokrates

110. Data: 2006-05-10 22:33:55

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> Zgoda na to, ze kontakt wzrokowy jest bardzo wazny w romowie. Ale kobiety
> staraja sie naduzywac tego kontaktu w celu pokazania facetowi: o patrz,
> mam cie w garsci, wiem o tobie wszystko nawet wiecej niz ty sam o sobie.
> Kobieta stara sie zahipnotyzowac mezczyzne wzrokiem nmiczym waz swoja
> ofiare, po to by potem mogla z nim robic co zechce. To jest podswiadoma
> (chyba) manipulacja kobiet, manipulacja majaca charakter seksualny ktorej
> wiekszosc mezczyzn nie potrafi sie przeciwstawic.

Leo czy Ty masz jakiś problem z kobietami? Rodzice Cie nie kochali czy co??
Najeżdżasz na kobiety na wszystkie strony. Jakbyśmy były przyczyną
wszelkiego zła. Zjedź trochę z damskiej części grupy, bo nie da się z Tobą
rozmawiać.
Przystopuj, bo wcale tacy święci to nie jesteście, a jak masz z tym problem
to idź do psychiatry. Ewidentnie masz problem typu "jeden, wielki kobiecy
spisek mający na celu przejęcie władzy". Wiesz, że to się leczy?

--
c...@p...pl

"Życie nieświadome nie jest warte tego,
by je przeżyć"
Sokrates

Ślepy zaułek cywilizacji?! -serdecznie pod rozwagę! :/
Majówka PSP
Samooszukiwanie się ratuje ludzkość? ;)
Nieufny jak...Polak?!
SNP - jak to z nim jest?