Re: tapeta na twarzy

From: "Justyna N" <c...@p...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: tapeta na twarzy
Date: Thu, 11 May 2006 00:33:55 +0200

Użytkownik "LeoTar" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
news:e3si96$f1t$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Zgoda na to, ze kontakt wzrokowy jest bardzo wazny w romowie. Ale kobiety
> staraja sie naduzywac tego kontaktu w celu pokazania facetowi: o patrz,
> mam cie w garsci, wiem o tobie wszystko nawet wiecej niz ty sam o sobie.
> Kobieta stara sie zahipnotyzowac mezczyzne wzrokiem nmiczym waz swoja
> ofiare, po to by potem mogla z nim robic co zechce. To jest podswiadoma
> (chyba) manipulacja kobiet, manipulacja majaca charakter seksualny ktorej
> wiekszosc mezczyzn nie potrafi sie przeciwstawic.

Leo czy Ty masz jakiś problem z kobietami? Rodzice Cie nie kochali czy co??
Najeżdżasz na kobiety na wszystkie strony. Jakbyśmy były przyczyną
wszelkiego zła. Zjedź trochę z damskiej części grupy, bo nie da się z Tobą
rozmawiać.
Przystopuj, bo wcale tacy święci to nie jesteście, a jak masz z tym problem
to idź do psychiatry. Ewidentnie masz problem typu "jeden, wielki kobiecy
spisek mający na celu przejęcie władzy". Wiesz, że to się leczy?

--
c...@p...pl

"Życie nieświadome nie jest warte tego,
by je przeżyć"