tapeta na twarzy

21. Data: 2006-05-09 06:38:16

Temat: Re: tapeta na twarzy
Od: "stforek" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zle powiedziane ze bez makijazu bo ja np lubie jak makijaz jest tak
zrobiony ze go prawie nie widac a nie jak znak ostrzegawczy ze
nadjezdza pociag :P

22. Data: 2006-05-09 06:44:11

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):

> Użytkownik "bazzzant" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Piorun trzasnął, deszczyk pada
> czarna gęba jest już blada
>
> pyta jakby coraz mniejsza
> lecz im mniejsza tym piękniejsza
>
> yee yee yee
zmarnowane talenty na tej grupie ;)

23. Data: 2006-05-09 06:53:28

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki napisał(a):
> twiza<b...@t...pl>

> A Ty sama malujesz się czy raczej nie?
>
> Paweł

nienawidzę tego. Lekko usta i rzęsy, tapete ostatnio pomijam gdyż skóra
wtedy szybciej się starzeje. Wystarczy popatrzeć na te stare babki
którym skóra zwisa, mnie niestety też chyba czeka...

24. Data: 2006-05-09 09:36:58

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

twiza<b...@t...pl>

> nienawidzę tego. Lekko usta i rzęsy, tapete ostatnio pomijam gdyż
> skóra wtedy szybciej się starzeje. Wystarczy popatrzeć na te stare
> babki którym skóra zwisa, mnie niestety też chyba czeka...

A jaki masz typ urody?

Paweł

25. Data: 2006-05-09 10:11:47

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki napisał(a):
> twiza<b...@t...pl>

> A jaki masz typ urody?
>
> Paweł

8 latki ;)

26. Data: 2006-05-09 10:14:26

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

twiza<b...@t...pl>

> 8 latki ;)

aha, tak się zamierzyłaś...

no dobrze

p.

27. Data: 2006-05-09 10:21:17

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki napisał(a):
> twiza<b...@t...pl>

> aha, tak się zamierzyłaś...
>
> no dobrze
>
> p.

każdy odejmuje mi parę lat, więc tak napisałam

28. Data: 2006-05-09 10:22:00

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

twiza napisał(a):

> każdy odejmuje mi parę lat, więc tak napisałam
widać skutek braku makijarzu

29. Data: 2006-05-09 10:41:17

Od: "Ferne Oleane" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "twiza" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
> każdy odejmuje mi parę lat, więc tak napisałam
> widać skutek braku makijarzu

Hej, ja też nie stosuje tapety i każdy odejmuje mi parę lat - od 2 do 10,
choć to czasami trochę wkurzające jest.
Pozdrawiam. Marta

30. Data: 2006-05-09 11:31:39

Temat: Re[2]: tapeta na twarzy
Od: m...@e...pl (Monika A. Kowalczyk) szukaj wiadomości tego autora

> A jaki masz typ urody?

Kluczowe pytanie. Znajome brunetki mają długie i gęste rzęsy, nie
potrzebują tuszu. Sama też mam rzęsy długie i gęste, ale w takim
kolorze, że jeśli ich nie umaluję, to ich nie widać... zwłaszcza w
jasny, słoneczny dzień. A takie bezrzęse oczy nie wyglądają ładnie.
Nie używam podkładów, fluidów (nawet nie wiem,
czym się od siebie różnią, a może to to samo?), bo to wg mnie
nieciekawie wygląda (bardzo nienaturalnie). Wczoraj w aptece przy
kasie stała kobieta z różowo-beżowym podkładem na twarzy. Owszem, ani
jednej zmarszczki, ani jednego pieprzyka, gładkość idealna, ale
właśnie przez to wydawała się sztuczna, w dodatku szyja i dekolt
były w zupełnie innym odcieniu... Mocny makijaż jest dobry na
dyskotekę czy karnawał, jak maska...
Po co się malujemy? Żeby poprawić sobie nastrój, zapanować nad swoim
ciałem (makijaż potrafi ukryć zapalenie skóry, za wąsko czy za szeroko
rozstawione oczy i inne niedoskonałości). Jeśli czuję, że wyglądam
lepiej, poprawia mi to samopoczucie i dodaje odrobinę pewności
siebie... To czemu tego nie robić? Cień do powiek raczej niczego nie
tuszuje, ale dobrze dobrany pasuje kolorystycznie do bluzki czy
torebki...

No i najlepiej zawsze malować się tak, by ewentualny partner po zmyciu
tego makijażu nas rozpoznał ;-)

MAK

W polskim Internecie są setki milionów stron. My przekazujemy Tobie tylko najlepsze z
nich!
http://katalog.panoramainternetu.pl/

Ślepy zaułek cywilizacji?! -serdecznie pod rozwagę! :/
Majówka PSP
Samooszukiwanie się ratuje ludzkość? ;)
Nieufny jak...Polak?!
SNP - jak to z nim jest?