tapeta na twarzy

71. Data: 2006-05-09 22:54:54

Temat: Re[2]: tapeta na twarzy
Od: m...@e...pl (Monika A. Kowalczyk) szukaj wiadomości tego autora

> Jaki to jest różowo-beżowy?

Coś różowego, ale przybrudzonego, jakbyś lody malinowe zmieszał z
kakaowymi, paskudztwo.

A wrażliwi na kolory są także mężczyźni, na pewno fotograficy :)
Jestem kobietą i fotografem... różowo-beżowy nie ma przede mną
tajemnic :)

--
Pozdrowienia,
Monika A. Kowalczyk

--------------------
W polskim Internecie są setki milionów stron. My przekazujemy Tobie tylko najlepsze z
nich!
http://katalog.panoramainternetu.pl/

72. Data: 2006-05-09 23:18:12

Temat: Re: tapeta na twarzy
Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazzzant" napisał:

> w niedalekiej przyszłości kobiety zechcą zrezygnować z makijażu
> na rzecz, dajmy na to, łatwo dostępnych mini operacji plastycznych.

Eee... wystarczy makijaż permanentny. Na twarz, bo na inne części
ciała... hmmm... ;)

--
Pozdrawiam - Aicha

Dozwolone od lat 18 - na liczniku 61.000:
http://www.opowiadania.org/autorzy/aicha/aicha.html

73. Data: 2006-05-09 23:18:23

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> skąd pomysł że Twój facet jest reprezentatywnym osobnikiem
> całego męskiego gatunku, hę?

No tak, on jest nienormalny ;) Na innych facetów działąją inne
kobiety.
Ale nadmiar pstrokacizny jest niestrawny dla każdego. I o to mi
chodziło.

74. Data: 2006-05-10 06:45:13

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar napisał(a):

> Użytkownik "Aicha" <b...@m...pl> napisał w
> wiadomości news:e3q9nt$rba$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Samiczki same chca zeby je przeleciec by mialy z tego satysfakcje i by w
> dodatku mogly sprawowac nad samcami wladze. A tapeta to element
> maniupulacji.

Ja makijarzu nie używam tak żeby zwracać na siebie uwagę, ale myślę że
mężczyźn wzrok sprowadza się wyłącznie poniżej głowy w dół. Nigdy nie
zwracają większej uwagi na twarz kobiety, dlatego kobiety stosują
ostrzejszy makijarz by zwrócić na siebie uwagę ale nie koniecznie
prowokować. wg mężczyzn kobiety mają niższy iloraz inteligencji. i
rozmowa z nimi sprowadza się do tego że mężczyźni uciekają od zadawanych
ciągle pytań, które dla nich są głównie stratą czasu. Walka płci
niestety zawsze pozostanie. Trudno jest zrozumieć drugą połówkę
zwłaszcza ze względu na inną budowę struktury mózgu.

75. Data: 2006-05-10 06:53:57

Od: twiza <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar napisał(a):

> Użytkownik "twiza" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

> To nie wina mezczyzn, ze kobiety zachowuja sie jak zabawki. Same tego
> chcecie. Same manipulujecie facetami by ich tylko sobie podporzadkowac
> nawet za cene samoupodlenia. Takie jestescie.:)

Kobiety nie robią makijarzu by sie upodlić tylko byście mogli zwrócić
uwagę twarz która jest podstawą kontaktu wzrokowego w rozmowie.
Patrzenie poniżej głowy w dół jest dla nas poprostu ignorowaniem naszej
osoby.

76. Data: 2006-05-10 08:28:25

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "twiza" napisał:

> Patrzenie poniżej głowy w dół jest dla nas poprostu ignorowaniem
> naszej osoby.

Mów za siebie może, co?

77. Data: 2006-05-10 11:09:04

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja makijarzu nie używam tak żeby zwracać na siebie uwagę, ale myślę że
> mężczyźn wzrok sprowadza się wyłącznie poniżej głowy w dół.

A czy kiedykolwiek zastanawiałaś sie sama dlaczego kobiety uzywaja makijażu?
Na przykład dlaczego Ty sama go używasz?
A co do mężczyzn to chyba jednak nie masz racji - nie wszyscy spoglądają
wyłącznie na na to co jest poniżej kobiecej głowy.:)

> Nigdy nie zwracają większej uwagi na twarz kobiety, dlatego kobiety
> stosują ostrzejszy makijarz by zwrócić na siebie uwagę ale nie koniecznie
> prowokować.

A czyż "zwracanie na siebie uwagi" nie jest prowokacją. Uzyłaś tylko innego
zestawu słów, ale sens jest ten sam. Pozostaje jeszcze "cała reszta"
kobiecej postaci, za pomoca której kobieta może prowokować i prowokuje.:)

> wg mężczyzn kobiety mają niższy iloraz inteligencji. i rozmowa z
> nimi sprowadza się do tego że mężczyźni uciekają od zadawanych ciągle
> pytań, które dla nich są głównie stratą czasu.

Chyba nie jest aż tak źle. Mężczyzni "uciekają" - jak piszesz - od bardzo
drobiazgowych pytań kobiet, które to (kobiety) są doskonałe w drobiazgach i
starają się to wykorzystac w relacjach z mężczyznami. Jesteście w tym dobre
i staracie się to wykorzystać w celu podporzadkowania sobie mezczyzn
manipulujac wsrod drobiazgow. A faceci też nie w ciemię bici nie chca się
tej manipulacji poddac i dlatego przerywają takie rozmowy. W żaden jednak
sposób nie świadczy to o tym, ze mężczyzni uważają kobiety za twory o
nizszym IQ. Zreszta co to takiego jest to IQ ? Wedlyg mnie to wymysł takich
wlasnie "specow" od wywyższania sie jednych nad drugimi.:)

> Walka płci niestety zawsze pozostanie.

A wedlug mnie ulegnie zakonczeniu jezeli obydwie plcie stana sie Swiadomymi
Ludzmi, stana sie Czlowiekiem.

> Trudno jest zrozumieć drugą połówkę zwłaszcza ze względu
> na inną budowę struktury mózgu.

Kiedys spotkalem sie z proba udowodnienia tezy o wyzszosaci kobiecej
inteligencji nad mezczyznami wlasnie ze wzgledu na budowe mozgu kobiety. Nie
tylko mezczyzni bywaja wredni w sprawach plci.:)

LeoTar GG:5845984 mobile:+48661294908
http://www.geocities.com/leotar/ OR http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/

78. Data: 2006-05-10 11:19:34

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kobiety nie robią makijarzu by sie upodlić tylko byście mogli zwrócić
> uwagę twarz która jest podstawą kontaktu wzrokowego w rozmowie.

Zgoda na to, ze kontakt wzrokowy jest bardzo wazny w romowie. Ale kobiety
staraja sie naduzywac tego kontaktu w celu pokazania facetowi: o patrz, mam
cie w garsci, wiem o tobie wszystko nawet wiecej niz ty sam o sobie. Kobieta
stara sie zahipnotyzowac mezczyzne wzrokiem nmiczym waz swoja ofiare, po to
by potem mogla z nim robic co zechce. To jest podswiadoma (chyba)
manipulacja kobiet, manipulacja majaca charakter seksualny ktorej wiekszosc
mezczyzn nie potrafi sie przeciwstawic.

> Patrzenie poniżej głowy w dół jest dla nas poprostu ignorowaniem naszej
> osoby.

A ja mysle, ze jest to ucieczka przed hipnotyzerskim, modliszkowatym
spojrzeniem kobiet.:)

79. Data: 2006-05-10 11:22:38

Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mów za siebie może, co?

A moze wolisz jak Cie po pietach caluja? :)

80. Data: 2006-05-10 12:57:36

Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazyli4" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "twiza" <b...@t...pl> napisał w wiadomości

> chcą
>
> Wolą, ja wolę zobaczyć bez, żeby potem nie było, że wyjdzie z łazienki i
> powiem do niej... sorry, maleńka, a Ty do kogo? Poza tym, wiele kobiet
> wygląda ładniej i naturalniej bez tapety, wiele z nich jednak się
> maluje... nie wiem czemu, czasem - jak na mój gust wcale nie tak
> rzadko - wyglądają okropnie...
>
> Pzdr
> Paweł

Bo to wszystko przez was (i dla was) drodzy panowie :) kobiety chcą być jak
najpiekniejsze, żeby się wam podobać - a że często jesteście wybredni, więc
muszą się upiekszać :) Niestety...niektóre przekraczają granice i wówczas
wygladają jak klauny

Nietoperek ( który maluje tylko usta bezbarwnym błyszczykiem ;) )

Ślepy zaułek cywilizacji?! -serdecznie pod rozwagę! :/
Majówka PSP
Samooszukiwanie się ratuje ludzkość? ;)
Nieufny jak...Polak?!
SNP - jak to z nim jest?