tarcie ziemniaków

1. Data: 2007-05-10 13:43:51

Temat: tarcie ziemniaków
Od: "dwaKa" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lubię placki ziemniaczane i czasem je robię. Robiłbym częściej ale pojawia
się problem tarcia ziemniaków, używam do tego sokowirówki PREDOM-MESKO (
chyba z 20 lat - PRL).Otrzymany produkt jest znakomity ( szybkość, jakość)
poza jedną wadą to mycie urządzenia po zakończeniu roboty (zabiera dużo
czasu).
Zastanawiam czym się trze ziemniaki w XXI wieku ?

pozdrawiam
dwaKa

2. Data: 2007-05-10 15:46:17

Temat: Re: tarcie ziemniaków
Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"dwaKa" <b...@i...pl> wrote in message
> Zastanawiam czym się trze ziemniaki w XXI wieku ?

Malakserem z tarka do ziemniaków? Przynajmniej ja tak robie.

pozdr

cherokee

3. Data: 2007-05-10 16:02:16

Od: "Szymuś" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli nie chce się trzeć albo jest z tym problem np na urlopie, to zostają
placki w proszku Knora :)

4. Data: 2007-05-10 16:07:06

Od: "dwaKa" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szymuś" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Jeśli nie chce się trzeć albo jest z tym problem np na urlopie, to zostają
> placki w proszku Knora :)

brrrrrrrrrrrrr

pozdrawiam
dwaKa

5. Data: 2007-05-10 16:35:50

Od: "Patrycja" <p...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dwaKa" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> brrrrrrrrrrrrr
>
> pozdrawiam
> dwaKa

bez przesady. sa smaczne. i przydatne, jak sie nie ma czasu na gotowanie.

6. Data: 2007-05-10 17:27:53

Od: "yuras" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czasu).
> Zastanawiam czym się trze ziemniaki w XXI wieku ?
Tarka ze srednimi "ząbkami' daja przy odpowiednim przypieczeniu i odpowiedni
smak.Ten wynalazek z "predomem " tez cwiczylem, ale ziemniaki na papke
rozbijalo i smak byl nieszczegolny.Oczywiscie tylko z odrobina soli i
wszystko, jakies dodatki smietany lub cukru zupełnie powoduja zanik
prawdziwego smaku plackow.

7. Data: 2007-05-10 17:36:35

Od: "dwaKa" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Patrycja" <p...@k...pl> napisał w wiadomości

Knorrrrr

> bez przesady. sa smaczne. i przydatne, jak sie nie ma czasu na gotowanie.
tak jak ich zupy, napewno są przydatne ale na tym koniec.

dwaKa

8. Data: 2007-05-10 19:00:18

Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dwaKa napisał(a):
> [...]
> czasu).
> Zastanawiam czym się trze ziemniaki w XXI wieku ?

Ręcamy ;)
Ania
--
*****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
******* www.madej.master.pl ***** http://aniapelc.blox.pl/html *********

9. Data: 2007-05-10 19:18:58

Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dwaKa napisał(a):
> [...]
> czasu).
> Zastanawiam czym się trze ziemniaki w XXI wieku ?

Kupuje się "Placki ziemniaczane" Knorr'a :-)
Bardzo dobre.

--
XL wiosenna
Uwaga: to konto jest kontynuacją poprzedniego, którego profil znajdziesz

10. Data: 2007-05-10 19:54:34

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dwaKa" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> Zastanawiam czym się trze ziemniaki w XXI wieku ?

robotem moulinexa kupionym jeszcze w XX w:) 2 kg ziemniakow sciera sie w
jakies 20-30 sekund. zeby jeszcze robot obral te ziemniaki:/

formy kamionkowe zaroodporne
Dla Fanow Fataliscie, jemu jakies gruczoly popekaja.
Mus truskawkowy
Plyta indukcyjna, a metalowe sztuce pod nia
Ciasto drożdżowe a wielkość blachy