Plyta indukcyjna, a metalowe sztuce pod nia

1. Data: 2007-05-09 17:02:18

Temat: Plyta indukcyjna, a metalowe sztuce pod nia
Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wiem ze nieco OT ale tez mocno zwiazane z kuchnia :)

Ma ktos z Was moze plyte indukcyjna i metalowe sztuce w szufladzie
zaraz pod ta plyta? I moze potwierdzic to, ze te sztuce sie mocno
nagrzewaja?

Dzisiaj zamawialem plyte indukcyjna i w sklepie (tam gdzie meble
kuchenne zamawialem) byl akurat przedstawiciel handlowy AEG. I mowil
ze on ma taka kuchnie i metalowe sztuce w szufladzie pod plyta
indukcyjna bardzo mocno sie nagrzewaja, na tyle ze nie da sie ich do
reki wziac ;) Pomoglo przelozenie sztucow do nizszej szuflady.

Ktos to moze potwierdzic?:>

Pozdrawiam
Rafal

2. Data: 2007-05-09 19:37:17

Temat: Re: Plyta indukcyjna, a metalowe sztuce pod nia
Od: "Krzysztof Tabaczynski" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...
> [...]
> indukcyjna bardzo mocno sie nagrzewaja, na tyle ze nie da sie ich do
> reki wziac ;) Pomoglo przelozenie sztucow do nizszej szuflady.

...a jeszcze lepiej w bok...

> Ktos to moze potwierdzic?:>

Podręcznik fizyki.

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

3. Data: 2007-05-10 08:10:44

Od: "Sławomir Lewandowski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> indukcyjna bardzo mocno sie nagrzewaja, na tyle ze nie da sie ich do
> reki wziac ;) Pomoglo przelozenie sztucow do nizszej szuflady.

Może płyta jakaś felerna?? Wydawało mi się zawsze że działanie płyty (także
indukcyjnej) jest jakoś ukierunkowane w stronę gdzie ma spełnić swoje
zadanie czyli do góry w stronę pola grzejnego? Z każdej innej strony powino
być ekranowanie. Ale to tylko takie moje przypuszczenia :-)
pozdrawiam
Sławek

4. Data: 2007-05-10 20:20:21

Od: piracik <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal M pisze:
> [...]
>
> Ma ktos z Was moze plyte indukcyjna i metalowe sztuce w szufladzie
> zaraz pod ta plyta? I moze potwierdzic to, ze te sztuce sie mocno

Bezedeura IMO, co prawda pod plyta nie mam sztuccow, ale jest piekarnik,
ktory jest mocno metalowy :). Nic sie nie nagrzewa, a przynajmniej nie
zauwazylem.

--
Rutyne opanowal tak, ze dostal dyplom,
Imponuje pewnoscia, patrz, zmierza ku cyplom,

Ciasto drożdżowe a wielkość blachy
Krewetki
mozarella - przepis
Hanka