tarczniki

1. Data: 2003-12-03 21:24:09

Temat: tarczniki
Od: "violr" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam informacji na temat zwalczania tarczników, pomóżcie lub jeśli NTG to
gdzie.

2. Data: 2003-12-04 07:26:02

Temat: Odp: tarczniki
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik violr <v...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bqlkke$r1i$...@n...onet.pl...
> Szukam informacji na temat zwalczania tarczników, pomóżcie lub jeśli NTG
> gdzie.

Poszukaj w archiwach grupy. Temat wielokrotnie przerabiany.
--
Pozdrawiam, Kaśka

3. Data: 2003-12-04 18:16:50

Temat: Re: tarczniki
Od: "violr" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pamiętasz może kiedy? jakoś nie mogę znaleźć.

pozdrawiam
violr

4. Data: 2003-12-05 07:17:35

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik violr <v...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bqp9gg$3s6$...@n...onet.pl...
> Pamiętasz może kiedy? jakoś nie mogę znaleźć.

odpalasz Google i wpisujesz słowo tarczniki. Potem klikasz szukaj i na pewno
cos Ci wyskoczy. U mnie 172 posty pokazało.
--
Pozdrawiam, Kaśka

5. Data: 2003-12-05 09:04:50

Od: Beata mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

violr wrote:
> Pamiętasz może kiedy? jakoś nie mogę znaleźć.
>
> pozdrawiam
> violr

Instrukcja jak przeszukiwać archiwum grupy w googlach :

1. Wpisujemy w wyszukiwarce www.google.pl
2. Wybieramy zakładkę "Grupy dyskusyjne" (trzecia z lewej).
3. Następnie po prawej stronie przycisku "Szukaj z google" znajduje się
podkreślony napis "Zaawansowane Wyszukiwanie w Grupach Dyskusyjnych".
Wybieramy go.
4. Pojawia się nam formularz do wypełnienia. W polu "Szukaj wiadomości"
wpisujemy słowo tarczniki (lub inne szukane hasło). Jeśli chcemy żeby
przeszukiwana była tylko grupa pl.rec.ogrody wpisujemy nazwę tej grupy
polu "Grupa dyskusyjna"
5. Klikamy na przycisk "Szukaj z google"

6. Przeglądamy 36 postów dotyczących tarczników jakie nam w ciągu 0,48
sekundy google wyświetliły !!!

Bea

6. Data: 2003-12-05 09:21:10

Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata mateuszczyk <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> Instrukcja jak przeszukiwać archiwum grupy w googlach :
>
> 1. Wpisujemy w wyszukiwarce www.google.pl

Wpisujemy ale w paseku adresu.
;-)))
Otrzymujemy:
http://groups.google.pl/groups?hl=pl&inlang=pl&lr=&i
e=ISO-8859-2&q=tarczniki&btnG=Szukaj+z+Google&meta=g
roup%3Dpl.rec.ogrody
Możesz teraz kliknąć na ten link jesli bedzie aktywny i w całości, jak nie to musisz
go posklejac.

pozdr. Jerzy

7. Data: 2003-12-05 09:53:25

Od: Beata mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak wrote:

> [...]
roup%3Dpl.rec.ogrody
> Możesz teraz kliknąć na ten link jesli bedzie aktywny i w całości, jak nie to

Tu nie chodzi o to żeby za każdym razem podawać facetowi gotowy link do
odpowiedzi, tylko, żeby się nauczył jak sam ma poszukać.
Pozdrawiam
Bea

8. Data: 2003-12-05 09:55:55

Od: Beata mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak wrote:

> Wpisujemy ale w paseku adresu.
> ;-)))
>
> pozdr. Jerzy

Masz oczywiście rację :-). Miałam namyśli przeglądarkę. Ach ten pośpiech.
Pozdrawiam
Bea

9. Data: 2003-12-05 10:01:47

Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata mateuszczyk <b...@p...onet.pl> napisał(a):
> Jerzy Nowak wrote:

> Tu nie chodzi o to żeby za każdym razem podawać facetowi gotowy link do
> odpowiedzi, tylko, żeby się nauczył jak sam ma poszukać.

Jakiemu facetowi? Jakiemu facetowi? Jakiemu facetowi? Jakiemu facetowi?
Faceci takich pytań nie zadają. To jest z pewnością [cenzura].
:-)
Pozdrawiam Jerzy

10. Data: 2003-12-05 10:22:39

Od: Beata mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak wrote:

> Jakiemu facetowi? Jakiemu facetowi? Jakiemu facetowi? Jakiemu facetowi?
> Faceci takich pytań nie zadają. To jest z pewnością [cenzura].
> :-)
> Pozdrawiam Jerzy

Wkraczasz na śliski teren ;-). Wojna płci na tak spokojnym forum? :-)
Pozdrawiam
Bea

P.S. Wprawdzie można domniemywać, że "violr" to Violetta jakaś tam. Ale
to chyba za daleko
posunięte dywagacje.

przymrozki
Cocos nucifera - pomocy