Re: terapia behawioralna

Data: 2003-07-26 20:45:43
Temat: Re: terapia behawioralna
Od: "xris" <x...@g...pl>

Użytkownik "tycztom" <t...@N...waw.pl>
napisał w wiadomości news:bfuhu0$rp7$1@ochlapek.sierp.net...

> Jak to uczyniłeś? Skąd ta 4-ka? :D
> /przecież to jednolita seria Je_naprowadzaczy ;)/

teraz będzie osobiste wyznanie:

nie rozumiem Jerzego. nie rozumiem nic z tego co pisze. czuję się, jak
by było to napisane np. po ukraińsku i ktoś mi baaardzo szybko
przeczytał. każde słowo z osobna rozumiem, ale całości - ni w ząb.
domyślam się sensu z pojedynczych wyrazów albo zlepków dwóch - trzech
wyrazów. potrafię wyłapać temat wypowiedzi, potrafię powiedzieć, o czym
ona jest. ale nie rozumiem jej sensu.
nie rozumiem też Waszych odpowiedzi. nie rozumiem tych polemik z Jerzym.
nie wiem o co się z nim sprzeczacie i nie rozumiem tych polemik i
dyskusji.

niestety - mam świadomość, że to jest napisane po polsku. mam też
świadomość, że jako osoba uważająca się za inteligentną, nawet nieco
bardziej niż przeciętnie, powinienem być w stanie zrozumieć te posty
JeTa. i Wasze odpowiedzi. ale nie rozumiem.

kiedyś zawziąłem się i siedziałem nad jednym takim postem JeTa ponad
godzinę. i nic nie zrozumiałem.

w związku z tym chyba po prostu najlepszym wyjściem będzie
ignorowanie... choć dla mnie to jakaś osobista porażka.

xris