terapia chalotowa (edta)

1. Data: 2003-11-22 11:24:26

Temat: terapia chalotowa (edta)
Od: "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś spotkał się z taką terapią i jakie były jej skutki - skuteczność.
Interesują mnie wyłącznie opinie z 1-szej ręki.

--
przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, usuń z moejego adresu e-mailowego
zwrot;"@niechcespamu"

2. Data: 2003-11-22 12:12:45

Temat: Re: terapia chalotowa (edta)
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 22 Nov 2003, Paweł wrote:

> Czy ktoś spotkał się z taką terapią i jakie były jej skutki - skuteczność.
> Interesują mnie wyłącznie opinie z 1-szej ręki.

skutecznosc nie jest potwierdzona w EBM
- bylo juz na ten temat i na tej liscie i na sci.med.cardiology
zajrzyj do archiwum

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

3. Data: 2003-11-22 15:45:31

Od: "Paweł" <p...@w...pl@niechcespamu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisał w wiadomości
am.torun.pl...
> On Sat, 22 Nov 2003, Paweł wrote:
>
> skutecznosc nie jest potwierdzona w EBM

Wiem o tym (przy okazji, właśnie ruszył w USA poważny, państwowy program
badań tej metody na próbce ponad 2.000 pacjentów ;- wynik niestety dopiero
za 5 lat:( i stąd moje pytanie o obserwacje z 1-szej ręki.
Pozdr

4. Data: 2003-11-24 07:23:47

Od: "Csirke" <c...@p...wytnij.to.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś spotkał się z taką terapią i jakie były jej skutki - skuteczność.
> Interesują mnie wyłącznie opinie z 1-szej ręki.

Mój ojciec był żywotnie zainteresowany przeprowadzeniem takiej terapii,
jednak z "przyczyn niezależnych" w tamtym okresie nie mógł sobie na nią
pozwolić. Do ośrodka gdzieś na wybrzeżu wybrał się natomiast jego znajomy ze
szpitala i sanatorium. Po pierwszych kilku zabiegach przekazywał nam
telefonicznie opinie pozytywne, ale bardzo ostrożne. Po odbyciu 5-6 sesji
zrezygnował ze względu na brak zauważalnych efektów (jak przyznał, pierwsze
wrażenia były bardzo na wyrost, ponadto po każdym wlewie czuł się lepiej
psychicznie, ale nie fizycznie).

Zajrzyj też tutaj:
http://www.medicomm.net/Consumer%20Site/am/chelation
.htm - ładnie, rzeczowo