teraz juz na serio wrocilam.....(oT)

1. Data: 2003-07-27 13:16:31

Temat: teraz juz na serio wrocilam.....(oT)
Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie.....

Ponowny powrot w tym miesiacu. Tym razem z Chorwacji, Wloch, Sloweni(i) i
Slowacji....We Wloszech zakupione skromne dzielo o makaronach....sorry
pastach.....w Chorwacji regularne dzielo z brodatym panem o calym menu
chorwackim.....lodowka zapchana kalmarami w puszce....szafka oliwa....polka
z ksiazkami wzbogacila sie o chorwackiego Prosiaka.....szefowa w pracy
dostanie sloj miodu z lawenda....mama kilka kaw....kolezanka lukrecjowe
paleczki......

i po wakacjach

jutro do pracy....

W wolnej chwili opowiem jak leci...a co mi tam.....z pikantnymi momentami!
AgataW

(ps. dziewczyny......Krysia.....Ty to zapomnij o litosci......czekaj Ty juz
ja Cie znajde w sierpniu, Magdo.......ale czas leci.....daj mi 3 dni przerwy
i wezme sie do pracy....kolejne nowe zycie i nowe plany.....Biore sie za
robote tylko zobacze co w Warszawie nowego wybudowali ;)

1. Data: 2003-07-27 13:20:28

Temat: Re: teraz juz na serio wrocilam.....(oT)
Od: "jovax" <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata" <a...@g...com.pl> napisał w wiadomości
> W wolnej chwili opowiem jak leci...a co mi tam.....z pikantnymi momentami!
To chyba NTG
[..]>kolejne nowe zycie i nowe plany...
Życie po życiu?

>..Biore sie za robote tylko zobacze co w Warszawie nowego wybudowali ;)
"Pójdę na Stare Miasto, nie byłam tam od wczoraj..."
Precz z komuną!
jovax

1. Data: 2003-07-27 13:44:30

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jovax" <j...@m...com> napisał w wiadomości

> Precz z komuną!
Co ty wiesz o komunie, Tracy, nie było cię wtedy na świecie:)

cher. znudzona

1. Data: 2003-07-27 14:02:42

Od: "jovax" <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:bg0kvr$caq$1@absinth.dialog.net.pl...

> Użytkownik "jovax" <j...@m...com> napisał w wiadomości

> Co ty wiesz o komunie, Tracy, nie było cię wtedy na świecie:)

1. Nie jestem żaden Tracy. Masz kompleks Tracy, bo Cię przyszczypała w
związku z tą bezdurną relacją z La Scali.
2. Tyle wiem, ile mnie nauczyły w szkole takie intelygentne nauczycielki jak
Ty!
jovax

1. Data: 2003-07-27 14:26:48

Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. Nie jestem żaden Tracy.

Ciekawe skąd wiesz, że Tracy to on?

W zasadzie nie musisz odpowiadac, bo kiluję cię. Za dużo śmieci.

cher.

1. Data: 2003-07-27 14:55:21

Od: "jovax" <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl> napisał w
wiadomości news:bg0nf6$8ig$1@absinth.dialog.net.pl...

> Użytkownik "jovax" <j...@m...com> napisał w wiadomości
>
> Ciekawe skąd wiesz, że Tracy to on?
Czytanie ze zrozumieniem jest trudne zwłaszcza dla nauczycielek.
Ja nie jestem Tracy, bo ja jestem jovax, a nie jovaxa!

>W zasadzie nie musisz odpowiadac, bo kiluję cię. Za dużo śmieci.
Tak, tak! Znamy to ze szkoły: "nie kręć się", "nie odwracaj", "utrudniasz
prowadzenie lekcji", gdy się zada za trudne pytanie. A zakiluj się!
jovax

1. Data: 2003-07-27 16:26:38

Od: "spontan" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> W wolnej chwili opowiem jak leci...a co mi tam.....z pikantnymi momentami!
> AgataW

Pewnie wszystkie panny beda czekaly na twe erotyczne opowiastki. :)

pozdro spontan

1. Data: 2003-07-27 16:43:36

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 27 Jul 2003 18:26:38 +0200, "spontan" <e...@a...net>
wrote:

>Pewnie wszystkie panny beda czekaly na twe erotyczne opowiastki. :)
>
>pozdro spontan

a dlaczego od razu erotyczne? moze ona jadla ostre papryki caly
czas, znaczy momentami ;0

van Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-07-27 16:49:34

Od: "jovax" <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:g808ivsqvuh6s5t2iodkq5i7v7cqnt8n4m@4ax.com...
> a dlaczego od razu erotyczne? moze ona jadla ostre papryki caly
> czas, znaczy momentami ;0
No nie droga Krysiu, nie bedziemy chyba czytac relacji o wplywie jedzenia
caly czas ostrej papryki wraz z pikantnymi momentami. To podlega pod FAQa -
nic o "dupie". Nawet Maryni!
jovax

1. Data: 2003-07-27 17:05:17

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:g...@4...com..
.

> a dlaczego od razu erotyczne? moze ona jadla ostre papryki caly
> czas, znaczy momentami ;0
>
> van Pierz
> K.T. - starannie opakowana

...Ty jedna mnie rozumiesz....

Przywiozlam z Wloch pikantnych papryczek.....tak sobie mysle ze starczy na
lata.....bedzie o czym wnukom opowiadac.
A tak powaznie....cos mi do lba na tych wczasach trafilo i ciagle mialam
ochote na pizze.....Tu morze tu upal, miesiwa z grilla, lody ( a
propose...brat mial urodziny wiec zaprosilismy chlopaka na tajne lody.....na
zapleczu wytlumaczylam obsludze ze cos ekstra bo to urodziny, ze niby jakies
parasolki, pajacyki.......a ten lodziarz mu......taki narzad z
czekoladowo-truskawkowych z ziarnkiem kawy uformowal ze
zbladlysmy.........).ale wracajac do pizzy.......faszerowalam sie nia jak
szalona. W Italy nie (o ironio) ale w reszcie Europy.....nagminnie. I wiecie
co bylo najlepszym pomyslem.....(wiem,wiem swiat juz dawno tak
je...)....pizzza ze swieza rukola polana oliwa (ze o anchoise nie
wspomne).....szefowa mi o takiej kiedys opowiadala ale tak na nia zerkalam
ironicznie a teraz trzeba bedzie do tego miodu kwiatka
dokupic......Pycha....
Drugim obsesyjnym warzywem byl nieszczesny karczoch.....pizzzza z
karczochem.....zdjecia z wakacji mam z pizzami....(karczoch jakis taki
niefotogeniczny jest)

agataw

kasa za free
Czeburieki