terminarz przygotowan do imprezy

51. Data: 2009-02-05 22:54:33

Temat: Re: terminarz przygotowan do imprezy
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 3 Feb 2009 21:15:58 +0100, wolim napisał(a):

> Jezeli moge cos zasugerowac, to podane menu nie do konca pasuje na POLSKI
> obiad weselny.
>
> Jesli goscmi beda Polacy, to beda niezadowoleni, bo w Polsce na obiadach
> proszonych podawanie pierogów, to kiepski pomysl.
>
> Jesli goscmi nie beda Polacy, to zeby pokazac im jak wyglada tradycyjny
> POLSKI obiad (weselny), nalezaloby podac na pierwsze danie rosól, na drugie
> ziemniaki/kluski + schabowy/mieso + bukiet surówek. Albo, na ten przyklad,
> zur na pierwsze - mozna w chlebie. Choc rosól jest czesciej na weselach
> [...]

Howgh, rosołek i wszystko inne howgh, a wódka, howgh, w stadium cudownie
oleistego zgęstnienia po pobycie zamrażarrrrceee.... :-)

> PS. Dla mnie tradycyjnie = najczesciej spotykanie. Od kilkunastu lat chodze
> na spora ilosc wesel i potrawy, o których pisze byly najczesciej spotykane.
> Zreszta spytac Polaka o obiad swiateczny, a odpowie "rosól" i
> schabowy/rolady/inne mieso w zaleznosci od regionu ;)

Howgh.

> PS2. Gdzies napisales, ze bigos Ci nie wychodzi... Jak, wobec tego,
> zamierzasz zrobic DOBRY farsz do pierogów? Tu dopiero trzeba miec reke.

HOWGH do potęgi trzeciej :-)

52. Data: 2009-02-06 17:02:40

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha " napisał:

> Jedno i drugie pozwoliło sobie wyrazić pewne poglądy bynajmniej
> nie na grupie kuchennej, ale na innych grupach. /nie mówię tu o
> dziecku, a o poglądach/.

Czyli postów sponsorowanych hasłem "Polska dla Polaków - Słowian" nie
widziałaś tutaj? Czy Twój czytnik ma wbudowaną cenzurę czy Ty czytasz
wybiórczo?

--
Pozdrawiam - Aicha

53. Data: 2009-02-06 17:19:58

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Lut, 18:02, "Aicha" <b...@t...ja> wrote:

> Czyli postów sponsorowanych hasłem "Polska dla Polaków - Słowian" nie
> widziałaś tutaj? Czy Twój czytnik ma wbudowaną cenzurę czy Ty czytasz
> [...]

Widzi, ale wie, ze to bynajmniej jej nie dotyczy. Dotyczy to hasło
tych, którzy są wrogami Polski i Polaków oraz polskiej racji stanu. Ja
nie wyobrażam sobie sytuacji, gdybym musiał zamieszkać np. w U.K. i
nagle zaczął tam wrowadzać nowe porządki w/g własnego widzimisie,
nawet mając angielskie obywatelstwo...

54. Data: 2009-02-06 17:33:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 6 Feb 2009 18:02:40 +0100, Aicha napisał(a):

> Czyli postów sponsorowanych hasłem "Polska dla Polaków - Słowian" nie
> widziałaś tutaj? Czy Twój czytnik ma wbudowaną cenzurę czy Ty czytasz
> wybiórczo?

Precz z homoseksualizmem i żywnością GM!

55. Data: 2009-02-06 20:35:43

Od: "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha <b...@t...ja> napisał(a):

> Czyli postów sponsorowanych hasłem "Polska dla Polaków - Słowian" nie
> widziałaś tutaj? Czy Twój czytnik ma wbudowaną cenzurę czy Ty czytasz
> wybiórczo?

Mój czytnik nazywam mózgiem. Podobno każdy go ma. Odpowiednio użytkowany
pozwala oddzielać ziarna od plew nie przejmując się plewami.

Czytając wypowiedzi na grupie kuchennej staram się interesować sprawami
kuchennymi. Przywlekanie cytatów z innych grup /zwłaszcza to!/, rozdmuchiwanie
wątków, grzebanie w życiorysach i czepianie się cudzych światopoglądów itp.
_na grupie kuchennej_ uważam za zaśmiecanie i omijam jak śmieci. Cóż za
zbieżność - wszak w każdej kuchni stoi kosz na odpadki!

Gdybym interesowała się Polską dla Polaków i Niemcami dla Niemców, czytałabym
odpowiednie grupy.

Korzystam zatem z mózgowego czytnika i kuchennego kosza. Innym też polecam.
Tak zdrowiej. Dietetycznie ;-)

Ania

56. Data: 2009-02-06 22:00:44

Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

> HOWGH do potęgi trzeciej :-)

Cieszę się, że się zgadzasz ;D

57. Data: 2009-02-08 10:10:31

Od: ssaa <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Ponownie upraszam Cię, abys odp... się ode mnie, moich literówek i
> przekonań politycznych tudzież narodowościowych.
> Bo po pierwsze - głosowałam na PiS.
> Po drugie - nie muszę lubić Żydów, Niemców, kotów i psów i nic Ci do tego.
> Lodów śmietankowych też nie znoszę. Ale za to jednego Wildsztajna
> uwielbiam.
> Po trzecie - nie możesz się wypowiadać o uczuciach do mnie w imieniu całego
> usenetu, tylko we własnym, bo akurat Ci odpowiem, że jestem w Usenecie
> uwielbiana.
> Twoje zdanie przed moim? Dlaczego? Bo tak? Śmieszna kobieto...
> [...]

dórza piepszyż farmazony o sfoim ódanym rzyciu i tym vvkurwiaż
adwersażów a óni zahowujom sie jak idioty wieżonc rze to prawda

58. Data: 2009-02-08 11:39:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 08 Feb 2009 11:10:31 +0100, ssaa napisał(a):

> dórza piepszyż farmazony o sfoim ódanym rzyciu i tym vvkurwiaż
> adwersażów a óni zahowujom sie jak idioty wieżonc rze to prawda

Spadaj, pierścienico...

59. Data: 2009-02-08 13:54:51

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lut, 12:39, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Spadaj, pierścienico...- Ukryj cytowany tekst -
>
> - Pokaż cytowany tekst -

Dactillus.

A tu cycat przeciw Bluzgawicy:

"Żebyś było kaczym chujem w spiralkę zwiniętym, to jeszcze mógłobyś
być
(jako chuj) użytecznym, ale ty jesteś dactillus - pierścienica,
kręcisz się
w kółko, jak GWno w przeręblu, wśród bluzgówi, dopiero zatrucie
poprzez
odpowiednie środki powoduje, że żywiciel wysrywa taki kłąb dactillusów
chlewie - co jest ich końcem życia..."

60. Data: 2009-02-08 19:04:03

Od: ssaa <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Spadaj, pierścienico...

trohe kóltóry bitte

napirz kiedys zeci cos niewyshło, sama zobatszyż rze lódzie zatsznom
cie lubić

Re: a ty zabierz mu wszystko co jego odsłona 2
Re: Klub Ludzi bez Telewizji //nie czytać, kto nie piecze!
33 posty o mnie i do mnie :-DDD
OBIADOKOLACJA
Panslavista...